Hej!
Jag behöver hjälp med inredningen av vårt nya hus. Jag vet bara att jag vill ha det ljust, alla väggar ska därför målas vita. Jag vill också lägga till guld och marmor detaljer det tycker jag är snyggt.
Bifogar bilder jag samlat på mig..uppskattar era synpunkter. Säg också till om jag går för långt med inredningen, blir det kanske för mycket av samma sak? Hänvisa mig gärna.
I hallen ska vi ha grått instegsklinker..funderar på att byta till beige tycker ni jag ska göra det? Så ska vi ha ikeas hatthylla och skohylla som på bilden de var fina. Vi ska ha en stor pax garderob med spegel skjutdörrar. Därför tänkte jag att det kanske skulle vara fint att ha det vita spegelbordet + spegel i hallen också? Eller blir det för mycket? Ja som ni märker så är jag väldigt vilse vad gäller inredning.
ErikaA-R, 2018-11-09
Har du bilder på hur det ser ut i ditt hus? Eller är det någon av de bilderna du har lagt till?
Jag tycker att grått kakel är snyggare än beige 😬
Jag har mycket vitt, men även en mörkgrå vägg. Det tycker jag passar väldigt bra med guld/mässing som jag har mycket av.
Kolla gärna på mina bilder så ser du lite hur jag har gjort hos mig! 😊
jasjag, svarade 2018-11-09
Tack snälla för ditt svar och synpunkter! Då behåller jag det gråa kaklet 😊 jag kikade på dina album, du är så duktig, allt är jättefint! Jobbar du med inredning? Skulle du vilja hjälpa mig? Ge mig gärna prisinfo om det är något du kan tänka dig göra. Skulle uppskattas enormt!
ErikaA-R, svarade 2018-11-09
Klart att jag kan hjälpa dig 😊 Jag jobbar med det nu. Hade butik för några år sedan. Nu är det en stor hobby 😅 Tack för att du gillar min stil och mitt tänk.
Kan du skicka bilder på de Olika rummen och vad du har för tankar till mig via mail?
Hade inte tänkt ta betalt 🙈 tycker bara det är kul att hjälpa till...
jasjag, svarade 2018-11-10
Åh vad glad jag blir, du är en ängel🙌 Självklart ska du ha betalt! Jag mailar dig vår planlösning och lite bilder jag samlat på mig. Du kommer märker nog ganska fort att jag har noll koll på detaljer🙈
ErikaA-R, svarade 2018-11-10
Min mail är erikaedlund1986@hotmail.com
Är rummen möblerade? Om inte så skulle jag vilja veta vad du redan har... kul att man kan använda allt så slipper man köpa nytt 👏🏻👏🏻
Tack! 😊
Nej inget rum är möblerat, huset är ett nybygge och ska vara färdig i december. Alla möbler måste därför köpas in/ beställas.
ErikaA-R, svarade 2018-11-10
Kanon 👏🏻👏🏻
Skriv gärna med vad du gillar för stil, men om jag har förstått det rätt så gillar du mordern stil 😊
Skickade precis iväg ett mail till dig med planlösningen 💃
Ja precis, modern stil! Älskar marmor och guld
/mässing trenden också.