Några av mina nuvarande tankar....
Har funderat på något IKEA hop-kok bestående :D av deras Bestå.
Möjligen med modifierad med en ek-skiva på toppen som skulle kunna vara naturell oljad eller kanske betsad svart.
Stommen vit eller brunsvart kanske..
Bänken skall vara i sittvänlig höjd och helst ha lådor.
Stående på fötter eller sockel..
"Byrån" kanske skulle kunna vara väggmonterad, behöver inte nödvändigtvis vara symmetrisk eller traditionell "byrå" utan kanske 2 sektioner i olika höjd
Väldigt bra idé. Min hall påminner om din och jag ska faktiskt göra exakt samma sak. Dock kommer jag inte ha synliga öppningar på skåpen utan lock ovanpå istället. Min familj har en förmåga att slänga saker omkring sig så jag orkar inte böja mig ner och öppna skåpet varje gång jag ska plocka undan. Skönare kunna stå upp och öppna locket och slänga ner allt:)
jocke4u, 2016-01-17
Sen där jag har den smala byrån skulle jag vilja ha något att kunna tillfälligt lägga ifrån mig diverse grejer.
jocke4u, 2016-01-17
Några av mina nuvarande tankar....
Har funderat på något IKEA hop-kok bestående :D av deras Bestå.
Möjligen med modifierad med en ek-skiva på toppen som skulle kunna vara naturell oljad eller kanske betsad svart.
Stommen vit eller brunsvart kanske..
Bänken skall vara i sittvänlig höjd och helst ha lådor.
Stående på fötter eller sockel..
"Byrån" kanske skulle kunna vara väggmonterad, behöver inte nödvändigtvis vara symmetrisk eller traditionell "byrå" utan kanske 2 sektioner i olika höjd
StyleRoom, 2016-01-19
Väldigt bra idé. Min hall påminner om din och jag ska faktiskt göra exakt samma sak. Dock kommer jag inte ha synliga öppningar på skåpen utan lock ovanpå istället. Min familj har en förmåga att slänga saker omkring sig så jag orkar inte böja mig ner och öppna skåpet varje gång jag ska plocka undan. Skönare kunna stå upp och öppna locket och slänga ner allt:)
Johan / StyleRoom