Jag har skapat ett album med bilder från mitt vardagsrum. Vi har helt kört fast och trivs inte alls. I albumet har jag också skrivit en beskrivning.
Är helt ny här så vet inte hur saker fungerar. Men jag hoppas att någon vill ge mig lite input. Maken säger inte så mycket...
Mipunkoti, 2015-11-08
Hej! Kollade upp dina bilder och älskar den persiska mattan.
Mina tankar vad man kunde göra: Första tanken som kom upp var att det behövs färg på väggarna, antingen i form av en fondvägg (stora långa väggen) eller stor tavla/många småa tavlor bakom soffan. Fondväggen kunde vara i någon ton av beige/eller en tapet i vitskiftande mönster. Skulle ochså köpa ett soffbord och skaffa mig en hängade taklampa ovanför soffbordet för att dela av rummet lite och skapa mysigare belysning. Inspirerande bild på färger som passar bra ihop; http://tinyurl.com/o2v64z4
Hoppas på att du fick några ideer och lycka till !
Wonderful, 2015-11-12
Börja med soffa. Ikea har prisvärda t ex Kivik i vitt eller grått. Kuddar och pläd som tar upp färg från mattan. Fortsätt sen bygga därifrån!
familjetapeter.se, 2016-01-04
Jag håller med sjuttiosexkvadrat och vill rekommendera dig att besöka oss på familjetapeter.se. Vi erbjuder alltifrån fototapeter till skräddarsydda personliga lösningar till ett brett utbud av kända tapetvarumärken. Du finner även där inspiration som kan vara till hjälp!