Hej! Jag har en undran bara, när jag gör blogginlägg så hamnar alltid bilderna högst upp och texten nedanför. Jag har testat att dra i bilderna men det funkar inte. Hur gör man för att få texten där man vill och bilderna på rätt plats?/ Pia
Hej igen! Även om jag skriver texten först så kommer bilderna i alla fall överst i inlägget. Jag ser på andras bloggar att det är text både före och efter en bild, det blir mycket trevligar att läsa om texten är direkt kopplad till bilden. Vad gör jag för fel?
/ Pia Gustafsson
StyleRoom, 2015-01-07
Hej Pia,
Tack för ditt mail. Dessvärre är det lite svårare. Det bästa är att skriva texten först och sen ladda in bilderna.
Johan / StyleRoom
simsalabim, 2015-01-07
Hej igen! Även om jag skriver texten först så kommer bilderna i alla fall överst i inlägget. Jag ser på andras bloggar att det är text både före och efter en bild, det blir mycket trevligar att läsa om texten är direkt kopplad till bilden. Vad gör jag för fel?
/ Pia Gustafsson
StyleRoom, 2015-01-07
Vad märkligt. Vad skapar du bloggen i? Om det är från dator, vilken webbläsare har du? Däri kan problemet kanske ligga i såna fall.
Johan
simsalabim, 2015-01-07
Tack! Nu funkar det, jag bytte Webbläsare :-)
/ Pia
StyleRoom, 2015-01-07
Vad bra:)
Johan