känner mig desperat. JAg kan verkligen inget om inredning och har väl eg varken tid el intresse heller. JAg har kontaktat en inredningsfirma men dom vill ha 8000sek för att ge mig tips om hur jag ska ordna det, och jag känner mig tveksam till det. tänk om jag inte gillar ideerna?
Ok, mitt v-rum ser ut som någons tillfälliga bostad. DEt ser faktist ÄNNU tråkigare ut i verkligheten än på bilderna.
Sonen har inget eget rum så det blir liksom hans lekrum nästan mer än v-rum . Jag står ju ändå mest vid diskhon :) Så det är viktigt att det funkar för honom.
Önskar det mysigare, så att man ville vara hemma mer. Smart förvaring för leksaker och ngn mysig ljussättning så det blir mysigt.. jag vill trivas hemma! Antingen mer färger eller naturfärger. Kankse v-rumsbord men i så fall ett som 3åringen också kan hänga på.. Jag har i dagsläget tagit bort mitt fd mkt låga v-bord. Sen kankse ngn myshöra för att läsa sagor eller liknande. Alltså inte vitt och minimalistiskt utan mysigt ombonat och att man vill krypa upp i min soffa. Snäälla hjälp mig med tips, inköpsställen, ja vad som helst. Jag har massor med bilder i albumet