Bor i en hyresrätt och så har alltså inte så jättefria händer... Nu är det så att jag vill kunna täcka allt under bänken då vi ska sätta dit en diskmaskin och diverse. Behöver tips för hur jag ska kunna "dölja" det lite snyggt!
Jag skulle helst vilja undvika att hänga upp ett draperi, då det inte riktigt är min smak (lutar mer mot industri och skandinavisk stil). Har världens idétorka så alla tips uppskattas!
Tillägg: för att få en liten uppfattning så har jag vita skåpluckor, vitt kakel och stora djupa fönster (bor i ett sekelskifteslägenhet). Planerar att hänga upp vinglas över den tomma bänken.
alexalex, 2014-03-31
Vad du kan göra är att köpa köksskåp som passar in under bänken, dem säljs nog på ikea och du kan nog få den exakta storleken så att det ser ut som att det tillhör köket. Sen byter du ut dörrarna mot träskivor som är identiska med med dörrarna till dina skåp och skruvar på dem på dina nya skåp med hjälp av jängarna du får med dem nya skåpen. Sen kan du hitta samma dörrhandtag som du nu har på Bauhaus.