Vi har ett vitt vardagsrum med många öppningar. Vill gärna ha tips på hur man skulle möblera detta rum. Vi har funderat på en hörnsoffa i hörnet som är 2*2,4 och fåtöljer vid fönsterväggen.
Här är ett förslag. Det ljusblå är hyllor, tex Ikeas Billy om du behöver förvaringen. Mellan fåtöljerna står ett litet lätt bord, kanske på hjul, som går lätt att flytta.
Oj, förlåt, jag har missat att du svarat mig! Ja, Ikea har flera små numer som kan passa bra, vissa erbjuder soffdelar man kan bygga ihop själv, även Ikea har det, med Ektorp och Karlanda har jag för mig. Säkert har de någon mer som de erbjuder 'självdesign' på :)
MamsellZ, 2013-10-25
Här är ett förslag. Det ljusblå är hyllor, tex Ikeas Billy om du behöver förvaringen. Mellan fåtöljerna står ett litet lätt bord, kanske på hjul, som går lätt att flytta.
MamsellZ, 2013-10-25
Å här är bilden också....
MarinaAlshag, 2013-10-29
Tack för dina förslag. Det är så jag har funderat.
Har du även tips på var man kan hitta en liten hörnsoffa??
Linneasporty, 2013-11-10
Den här hörnsoffan är liten och billig och bekväm
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30243035/#/90242863
Flli, 2013-11-13
chilli har billiga soffor :)
MamsellZ, 2013-11-23
Oj, förlåt, jag har missat att du svarat mig! Ja, Ikea har flera små numer som kan passa bra, vissa erbjuder soffdelar man kan bygga ihop själv, även Ikea har det, med Ektorp och Karlanda har jag för mig. Säkert har de någon mer som de erbjuder 'självdesign' på :)