Hej, åh jag har haft samma problem i flera år men hittade till slut en smart grej på Let's deal förra året.. Försökte hitta den där igen men kunde tyvärr inte göra det..
Det där var ju rätt fyndigt, men skulle jag införskaffa en sådan så skulle jag nog gömma den i garderoben :p men nånting liknande kanske skulle vara nåt... hm.. Tack för tipset endå, det är en början i alla fall :)
Jag har så himla mycket smycken så jag har vissa i en öppen liten mini kista jag fyndat på loppis. Sen har jag två smyckesträd där jag har en hel del. Man kan också ha dem på tre vånings eller en vånings kakfat. Kanske som du gjort helt själv? :) Finns delar att köpa på kakfateriet.se och så kan man loppa olika tallrikar, djupa skålar osv! Lycka till =)
mathilda1987, 2013-10-09
Hej, åh jag har haft samma problem i flera år men hittade till slut en smart grej på Let's deal förra året.. Försökte hitta den där igen men kunde tyvärr inte göra det..
http://www.kvala.se/smyckeshangare/26-0
Kolla sidan som jag länkat, den är lite dyrare än vad jag köpte den på Let's Deal men det är så värt det! Lycka till!
FrkHansson, 2013-10-09
Om du vill ha några fina armband eller halsband framme kan det vara fint att trä dem över halsarna på vaser, som dekoration liksom.
Lougra, 2013-10-09
Det där var ju rätt fyndigt, men skulle jag införskaffa en sådan så skulle jag nog gömma den i garderoben :p men nånting liknande kanske skulle vara nåt... hm.. Tack för tipset endå, det är en början i alla fall :)
Lougra, 2013-10-09
Där sa du nånting! Tack för tipset! :)
lmartinal, 2013-10-12
Jag har så himla mycket smycken så jag har vissa i en öppen liten mini kista jag fyndat på loppis. Sen har jag två smyckesträd där jag har en hel del. Man kan också ha dem på tre vånings eller en vånings kakfat. Kanske som du gjort helt själv? :) Finns delar att köpa på kakfateriet.se och så kan man loppa olika tallrikar, djupa skålar osv! Lycka till =)
lmartinal, 2013-10-12
Eller ren/hjorthorn?
Lougra, 2013-10-14
Det där med kakfatet låter intressant! Tack så mycket för tipset, ska kolla in sidan! :D
MarinaAlshag, 2013-10-23
Jag gillade detta
http://www.bosattningspiraten.se/spegelsmyckes-skap-smycke-golv-p-1263-c-199.aspx
Lougra, 2013-10-24
Jag hittade också en sån, fast för 995 på Entré! så den är på ingång.. ;D