Hej!
Jag håller just nu på att renovera i min tvättstuga. Den är väldigt liten och nu är jag i valet och kvalet om jag ska ha torktumlare el torkskåp. Jag tycker att torkskåp skulle va bra eftersom jag inte har nånstans att hänga min tvätt men jag får även lite ångest om jag ska ta bort min torktumlare.
Hur har ni det i era hem? Vad tycker ni är bäst?
Har ju två småbarn så jag tycker att de skulle va praktiskt me ett torkskåp där man kan hänga overallerna när man varit ute.
ToS, 2008-11-30
Hej Mimmi. Jag slänge ut mitt torkskåp och skaffade en torktumlare istället.
Vi har även en luftavfuktare som man kan torka tvätt med om man inte vill slänga allt i torktumlaren.
Men så har vi varken småbarn eller särskilt ont om utrymme, så valet är nog helt och hållet ditt :)
Juanita, 2008-12-04
Hejsan! Jag röstar absolut för torkskåp, det har jag och tycker det är super! Jag hänger alltid in tvätten där med dörren på glänt utan att sätta igång skåpet. Om jag behöver ha något fort torkat är det bara att sätta skåpet på full fräs så är kläderna torra på momangen!
Skåpet är också super när man varit ute och har våta skor och ytterkläder, då har man ju nånstans att hänga in dom, och man kan torka dem snabbt om man vill.
Rullfia, 2008-12-28
jag kan säga att torkskåp drar mer el en vad torktumlare gör, så mitt val skulle vara lätt ha kvar torktumlaren