Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

min första bostadsrätt 33kvm totalt. hjälp mig med möbleringen då planlösningen är svår

Mikeyland

Mikeyland SE

Publicerat för nästan 8 år sen
Följ

min första bostadsrätt 33kvm totalt. hjälp mig med möbleringen då planlösningen är svår. - har ritat en slarvig snabb skiss längst ned bland bilderna.

En fondvägg kanske där Soffa och säng skall stå? Eller tapet med djup?

Tack på förhand,

MamsellZ

MamsellZ, 2013-04-05

Lägger in förslag i mitt album *Hjälpalbum', ditt namn står vid bilderna

Functionalliving

Functionalliving, 2013-04-05

Jag har en smart lösning, lägger in förslag på färg och ljussättning, möblering o ett album inom kort. Här http://www.styleroom.se/album/38159

Mikeyland

Mikeyland, 2013-04-05

Tackar skall kika när förslagen är klara! :)

/M

Mikeyland

Mikeyland, 2013-04-05

Tack så jättemycket!! Fick lägenheten idag men tyvärr hade säljaren inte FLYTTSTÄDAT den noga alls så det kommer en städfirma på måndag ! Uruselt av säljaren måste jag säga!

/M

Functionalliving

Functionalliving, 2013-04-06

Jag har gjort ett enklara förslag här http://www.styleroom.se/album/38169
Jag utgick från de möbler du redan hade, du verkar gilla svart och krom så jag har med det i förslaget på mövler + en ganska stark färgskala i blått, rött och lika och har kompletterat den med grönt. Den tapet jag föreslår är det lite varmare färger i som komplement för att inte lägenheten ska kännas för steril. Vad gäller belysningen tycker jag du ska satsa på led-lampor över köksbänken som ger lite mjukare ljus, i vardagsrummet, en lampa över matplatsen som går att dimra (et bort alla lampor kunna göras), och två lampor på sängborden, eller på fondväggen över sängen.

Mitt förslag går ut på att du har två resårbottnar som du anväder både som soffor, med överkast och kuddar på, alternativt som dubbelsäng. De går lättast att flytta på om du sätter stora hjul på dem. Gör gärna av dig om det är något mer du undrar över och lycka till!

Mikeyland

Mikeyland, 2013-04-06

Det är ej mina möbler :) detta är visningsbilderna bara. - Däremot har jag tänkte att lägga in dettta golv http://www.bjoorn.se/shop/product.lasso?cat=Wood&id=8799142&t=Bjoorn%20Parkett%20Doussie%20Africana&s=1 eller har någon annat förslag? max 200kr /kvm för jag har inte tänk på så mkt längre än ett år i lägenheten.

Vad är att föredra? Ljust eller mörkt golv i en liten lägenhet?

Functionalliving

Functionalliving, 2013-04-06

Ditt förslag ser väldigt bra ut med tanke på syftet. Ljust golv är annars att föredra i en liten lägenhet om man vill få den att verka större.

Mikeyland

Mikeyland, 2013-04-07

Ok du får gärna kika på golven på Bjoorn annars och tipsa om ett ljust golv du tycker se bra ut så kan man beställa gratis prover för att jämföra!

Functionalliving

Functionalliving, 2013-04-07

Har kikat på dem och tycker fortfarande det golv du valt är smartast att lägga in. Eftersom du valt det själv kommer du trivas med det under tiden du bor där och det är tillräckligt neutralt för att attrahera flera typer av säljare. Men det är verkligen värt att lägga in det, det kommer att göra en enorm skillnad. Det du kan göra för en mindre kostad är att byta ut bänkskivorna i köket mot tjockare skivor som matchar golvet. Det är bättre att köpa det än att lägga pengarna på ett dyrare golv. Det kommer att bli superfint med det golvet du valt. Kan du inte lägga ut bilderna när du är klar?

Functionalliving

Functionalliving, 2013-04-07

Flera typer av köpare menar jag.

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

• 1
  • 2
Nästa

Sida:

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2021

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons