Jag behöver lite hjälp till val av lampa över köksbordet. Jag behöver även lite annat hjälp till vad jag kan ha på väggen. Bordet är beställt och det blir stolar till i samma stuk.
Har sett två lampor som jag gillar och de är av det gamla lantliga som jag gillar, men jag vet inte om jag vill ha den i vit eller stål. den ena är från IKEA och den andra Ellos.
FrkHansson, 2012-08-03
Svårt! Men det är klart, det blir nog lite softare - mer romantiskt liksom - med den vita. Lite "coolare" med den i krom. Jag hade valt den i krom så det inte blir för gulligt. Tror jag...!? Fast jag hade nog valt att ha två st över bordet.
Nately, 2012-08-03
Ja jag håller med dig :-) Smart ide med att ha två lampor över bordet, men det har bara plats för fyra då vi har ett litet kök, så det kan nog bli lite tight, hade jag sexstolars bord skulle jag görat :-)
Frot, 2012-08-03
Vi har lampan från Ikea, gillar den :)
Nately, 2012-08-03
Ja den är väldigt fin, det börjar luta mot den, och den lampan har jag ju sett "live" .....
Medina, 2012-08-14
jag gillar den vita lampan..man ser att den har industrilooken men att den kan passa in med annat också..tex lanligt, romantisk .. hur man nu hade tänkt sig..