Har precis köpt denna soffa och letar nu febrilt efter soffbord. Bordet ska vara vitt så långt har vi kommit i planeringen... Jag vill ha runt och sambon fyrkantigt. Har ni tips på något bord som skulle passa så kom gärna med förslag.
Hej!
Jag har en liknande soffa och jag har köpt ett trekantigt teakbord med rundade hörn på loppis som jag målat ljusgrått. Den formen passar jättebra! Skickar gärna bild om du är intresserad =)
MvH Annie
Åh, då vill jag tipsa om vårt soffbord..."Smile" från Mio...det är vitt och runt och vi har en liknande soffa som ni. Nu finns den inte med i mitt album dock..där finns bara det gamla bordet som är reklangulärt och mörkt. Be din sambo kolla på det fula så ska du se att han vill ha ett runt!
Hej, jag är väldigt förtjust i Noguchi soffbord. Orginalet är ganska dyrt men finns jättefina kopior.
Jag har sett bordet i flera TV-program det senaste bla Äntligen Hemma.
Jag gilllar också runda bord men detta kan kanske vara ett alternativ. Lycka till!
Floristina, 2012-05-06
Runt bord är b
äst till den här formen av soffa!! Så försök övertala din sambo till det..annars kommer ni bara slå knäna var gång ni sätter er !! :-)
annie24, 2012-05-06
Hej!
Jag har en liknande soffa och jag har köpt ett trekantigt teakbord med rundade hörn på loppis som jag målat ljusgrått. Den formen passar jättebra! Skickar gärna bild om du är intresserad =)
MvH Annie
creme, 2012-05-06
Runt bord passar bäst av erfarenhet.......
NattTroll, 2012-05-07
Runt bord! inte för stort!
Finns snygga vita runda bord på http://chilli.se/sortiment/
Jag gillar bordet:
Trend soffbord new white runt 70
på den sidan.
petrahen, 2012-05-07
Exakt det bordet har jag tänkt på också :)
petrahen, 2012-05-07
Det får du hemskt gärna göra, alltid kul med olika tips :)
petrahen, 2012-05-07
Ja det hjälpte nog att han fick se lite kommentarer här haha, nu är vi på samma spår ;)
petrahen, 2012-05-07
Tack, jag tror det blir bäst också. Tror det blir högre myskänsla med runt också
Sessilou, 2012-05-09
Åh, då vill jag tipsa om vårt soffbord..."Smile" från Mio...det är vitt och runt och vi har en liknande soffa som ni. Nu finns den inte med i mitt album dock..där finns bara det gamla bordet som är reklangulärt och mörkt. Be din sambo kolla på det fula så ska du se att han vill ha ett runt!
Filifjonkan35, 2012-05-11
Hej, jag är väldigt förtjust i Noguchi soffbord. Orginalet är ganska dyrt men finns jättefina kopior.
Jag har sett bordet i flera TV-program det senaste bla Äntligen Hemma.
Jag gilllar också runda bord men detta kan kanske vara ett alternativ. Lycka till!