Detta är inte alls något stort problem, men då jag är rätt insnöad på att ha det mesta i vitt så tänkte jag höra med Er vad Ni skulle gjort med den här skänken jag fyndade för 300kr(!) på blocket. Ska jag måla den så den blir helt vit eller ska jag låta den vara som den är då jag nästan har samma färg på golv och bänkskivor. Eller ska korgarna vara vita. Vad blir finast tycker Ni? Ska jag byta handtag? Tänkte mig såna fina halvmåneformade apotekardisk-handtag. (Vad nu sådana egentligen heter...:) Egentligen var jag ute efter en helt annan skänk i furu som jag tänkt måla vit, men när man ska ha något, ja, då finns det inget man vill ha och eftersom jag var tvungen att flytta skänken/hyllan jag hade till min sons rum pga mer förvaring där så kunde jag inte motstå denna för den billiga penningen. Så vad tycks?
Spira_85, 2012-02-16
Jag tycker att du ska ha den osm den är, den passar in jättefint :)
eeva71, 2012-02-17
vita korgar och vita handtag skulle jag pröva med först innan jag målar ;)
FrkHansson, 2012-02-17
Inte mycket hjälp kanske för jag tycker tvärtom, hahaha: måla skivan men behåll korgar och knoppar.
LizasLantliv, 2012-02-17
Jag hade provat att måla knopparna/bytt till vita för att få ett mindre rörigt intryck..
Kanske målat skivan oxå men samtidigt är det snyggt att det bryter av allt det vita!
Dorothy83, 2012-02-17
Jag skulle behållt skivan i orginal, bytt/målat knopparna vita samt målat den lilla hyllan i mitten vit. Eventuellt också bytt till vita korgar
sassabrassamandelmassa, 2012-02-18
Jag hade behållt skivan, och antingen måla knopparna eller byta dom. Jag tycker det är fint med mörka korgar men passar nog med vita också. Beror ju lite på vad du ska ha för grejer på skänken och vilken färg de har. Lycka till. :)
Lilla-E, 2012-02-18
Tack! Det var ett rakt och ärligt svar!
Lilla-E, 2012-02-18
Ja, korgarna kanske jag ska byta iaf...
Lilla-E, 2012-02-18
:) Ja, jag får se hur jag ska göra...
Lilla-E, 2012-02-18
Jag förstår helt vad du menar med det röriga intrycket, grejen är att det inte ser lika rörigt ut i verkligheten på nåt sett, men ser det på bilden....hm, svårt...