Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

badrums-hjälp!

pubes

pubes SE

Publicerat för ungefär 11 år sen
Följ

Har en hörna inne på badrummet som jag skulle vilja ha lite hjälp med! Bor i en hyresrätt, vägg till vänster är 93 cm (gips+spånplatta) och vägg till höger har mått 67 cm (betongvägg).

Piran

Piran, 2012-01-30

Jag skulle satt upp en tavla eller fler. Kan ju vara lite kinkigt att gör så pass stora hål som blir om man vill sätta upp ett skåp eller en hylla. En tavla på väggen ovanför toaletten tror jag skulle vara fint!

pubes

pubes, 2012-01-30

Tavla har jag på andra sidan väggen, så jag vill nog ha nån slags hylla eller nått ändå. Men tack för förslaget! :)

shandi

shandi, 2012-01-30

Vill du kanske inte köra på en hylla med en växt? kanske murgröna som hänger ner? Skulle bli skitafint :) Eller massa svarta ramar med fina bilder i, men tavla hade du ju redan =)

pubes

pubes, 2012-01-30

Ja, en växt vore fint att få in! :) Har du något förslag på hylla som skulle kunna passa?

Milla1976

Milla1976, 2012-01-30

Ikea har ett skåp i serien "Godmorgon" med måttet B:40 H:96 och D:14. Snyggt med smart förvaring.. =)

pubes

pubes, 2012-01-30

Jag tror inte ett skåp får plats utan att man nockar skallen om man kliver upp från toastolen. I så fall måste skåpet sitta väldigt högt upp och det tror jag inte blir snyggt. Jag tror att enskilda hyllplan blir bäst, för att minska skaderisken ;) Men tack för ditt förslag! :)

shandi

shandi, 2012-01-31

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50103618/ kanske en eller ett par sådanna? Finns ju bredare också! :) Dom är billiga och stilrena, man kan ju ha i stort sett vad som helst på, men hade varit riktigt fin med någon hängande växt. :) Du kan ju sätta uppp flera sådanna också i hörnet liksom, som en hörnhylla eller bara direkt ovanför toaletten :)

pubes

pubes, 2012-01-31

haha! jag satt och kollade på dom där hyllorna igår faktiskt! Men dom är ganska tjocka och då är det snyggast att ha ganska mycket mellanrum mellan hyllplanen och då får jag bara plats med 1-2 st och jag behöver mer förvaringsplats än så. (tänkte ha hårspray osv på hyllan/hyllorna).

shandi

shandi, 2012-01-31

Jaha :D Haha, jo ja det är sant, Du kan inte ha en längre hylla då istället för dom små? Kanske du om inte annat kan köpa en tunnare och kapa den på mitten, köpa snygga konsoller till.. Dom har ju mycket på ikea om inte annat så dom har säkert andra tunnare hyllor också.

Jag tror dock det skulle kunna bli snyggt att ha smalare hyllor, fast längre, kanske två stycken? Då får du plats med mycket också, kanske några korgar att ha på dem, så kan du ha hårsprayen liggande i korgarna ;)

pubes

pubes, 2012-01-31

Dom här tre hyllorna har jag kollat & funderat på.
Den första är som du skrev, lite tunnare & smalare:
http://www.mio.se/Vardagsrum/HyllorForvaring_Vardagsrum/Vagghyllor_Vardagsrum/Living-Tavellist/Living-Vitlackerad-B-80-D-12-H-6/
Och då skulle man kunna ha 2-3 st på vänster sida på bilden, bara där dom får plats.

Den andra hyllan jag tittat på är den här:
http://www.svenskahem.se/?id=240&psid=9066&prodid=5834
Men den finns inte i vit :(

Den tredje hyllan är en tallrikshylla och den är jag inte sådär överförtjust i, men mått-mässigt så skulle den kunna platsa in:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90201914/

Vad tror du blir finast? :)

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

• 1
  • 2
Nästa

Sida:

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2023

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons