Tanken var att vi skulle måla/tapetsera innan sonen fick sitt nya rum, men det har inte blivit gjort än. Skulle nu vilja ha tips på färg eller tapet som skulle passa den långa väggen där stringhyllan sitter. Rummet går i grönt, turkost/blått, vita möbler och svart golv.
Tycker väldigt mycket om sandbergstapeter. Som sagt, förslag? =)
Inspirera, 2012-01-10
Hej!
Vilket sött litet rum! Älskar färg och form boxarna och den lilla ljusslingan med bollar o sängen! Ja va massa fina saker!
Hade inte denna tapet i med vit bakgrund och svarta detaljer passat perfekt i ett pojkrum ? Den är ju från sandeberg och heter Kaspar :)
Sen eftersom den är väldigt mönstarad kanske man kan spara ner på "för mycket" saker på väggarna eller i hyllorna och välja ut de man tycker bäst om :) Annars kanske det blir lite plottrigt... Jag är själv mästare på att ha för mycket saker framme :D hehe....
http://www.sandbergab.se/sv/produkter/tapeter/Kaspar%20(NW)/sortering/formsprak/9
Mysigt, 2012-01-10
tack så mycket! Åh jag har faktiskt varit lite inne på den. Men var rädd att det skulle bli för mycket svart, med det svarta golvet. Ja du har helt rätt med att man får plocka bort lite då! På alla väggarna eller bara den långa med hyllan?
Inspirera, 2012-01-10
Det tycker inte jag men den fanns ju även med rött mönster... Det kan ju med varar snyggt:)
Imed det bara är mönster i tunt svart tror jag inte det blir för mkt:)...
Nej men hyllor i sånt tycker jag absolut ska vara kvar bara som du skriver att plocka bort en del och hellre skaffa bra snygga förvaringslådor att ha saker i:)
Mysigt, 2012-01-12
Ja absolut, såg inte att den fanns i rött också! =)
Tänkte på tapeten, om den bara skulle vara på den långa väggen?
Inspirera, 2012-01-18
Jag hade nog valt enbart den långa väggen... Men det kanske ger mer "retro-känsla" om man gör alla väggar:)