Hej.
Är det någon som har erfarenhet på vinkylar? Är i fas med att bygga om köket och då tänkte jag sätta in en vinkyl i en köksö som jag tänkte bygga.
Men jag har hittat en leverantör som har en i rätt storlek och rätt pris men vill höra om det är någon annan som har flera förslag. Jo nu vet jag att jag inte har lagt ut vilken leverantör det är, men det är medvetet. Jag vill höra erfarenheter utan att några ledtrådar om vad jag har kollat på. Återkommer med namn på leverantör senare när jag har fått lite förslag.
//Miksve
MiaA, 2008-11-18
Jo jag köpte en vinkyl en gång. Det var visserligen en billig variant men jag lämnade tillbaka den. Anledningen var att jag tänkte förvara inte bara vin utan all olika slags dricka. Det visade sig att det fattades några millimeter för att 1.1/2- liters petflaskor skulle få plats inte heller två 50 cl. ölburkar på rad fick plats. Dessutom krävde den rejält med luftutrymme runt om annars höll den inte temperaturen och jag hade tänkt att ha den i ett skafferi med stängd dörr. Men som sagt det var säkert en av de sämre sorterna. Kolla måtten invändigt ordentligt så att du vet att de flaskor du hade tänkt ha i kylen verkligen får plats. Fint blir det nog i alla fall. Lycka till. Mvh Mia