Jag har fått (egentligen låna) två silverbrickor av min mamma, de är från när jag var liten. Men jag ska bara välja en av dem att använda som dekoration. Jag tänkte ställa lite saker på brickan. Så vilken ska jag välja? Jag gillar de båda två, den ena är större än den andra.
najaden, 2011-09-01
Jag tror att jag tycker den undre är snyggast om du vill framhäva sakerna spm ska stå på den, den andra känns så väldigt "krussidullig". Men det beror ju lite på var du ska ha dem. Du får väl prova dig fram. Det går ju alltid att byta!
MrsHelgesson, 2011-09-01
Brickan ska stå i vardagsrummet, på tv-bänken som är ganska hög. Så sitter man i soffan och har den översta brickan så syns ändå inte den fina dekoren. Den understa brickan med liksom hög kant syns iallafall. Men ska jag välja att använda den understa, som är större yta på, får jag ställa en del saker på för att fylla ut. Jag är inte speciellt duktig på att dekorera saker.
FrkHansson, 2011-09-01
Bra val! Bra också att du samlar ihop sakerna och ställer dem på en bricka istället för att ställa dem "löst" på bänken. Det blir mer dekorativt och ser ordnat ut.
hannao, 2011-09-02
Den undre är snyggast, ser dyrast ut.
elmar, 2011-09-04
Fina båda två, men den nedersta är nog mest lämplig att ställa saker på :)
kika gärna in på min sida bild nummer 25, kanske får du lite tips om du gillar den stilen/ anne
Swahnarna, 2012-06-04
Den översta om du ska ha enfärgade ljus, tex Vita eller nån accentfärg. den undre ifall du ska ställa tex ljuslycktor, ljusstakar eller nån lite blomkruka.