Vi har ett pågående stambyte + att vi nästan precis innan flyttade in i den här lägenheten. Därför ser det ut som "skit" på alla mina bilder.
Jag behöver få min egen hörna och det får bli i vårt sovrum. Det är den här delen man ser på dessa bilder, som jag kan använda. Skrivbordet och Tv:n och alla saker ska väck. Behöver tips och trix för förvaring, osv... Står totalt still i min lilla skalle....
icka00, 2011-05-25
Är det tillfälliga lösningar på förvaring ni ska ha? Tänkte på IKEAs Expedit.. Om det kunde vara något?
MammaJohanna, 2011-05-25
Nä såna som alltid ska vara. Tack för tipset. Har faktiskt funderat på den hyllan :)
Malvinasmamma, 2011-06-01
Åh, jag ser mitt vackra skrivbord, saknar du det inte ....
MammaJohanna, 2011-06-02
Nä. Saknar det inte för det har kommit till helt rätt person :) Du ser ju hur ensamt det stod i röran. Ingen kärlek alls :) Du förstår. Jag är Lite, Lite knäpp för Jag har hemskt svårt att skiljas från saker. Men det här blev helt rätt !!!
Malvinasmamma, 2011-06-02
haha, det tycker jag med, det står o väntar på att målas, tapeterna skua upp i morgon o sen ska det fixas, det kommer bli svart!!! Jag ska absolut lägga ut bild sen, det kommer bli grymt!!!!!!
MammaJohanna, 2011-06-02
Funderade oxå på svart på det. Men hade jag haft det kvar hade det blivit vitt :)