En tidigare diskussion som heter: F** ta kakaotavlan har lett fram till en fråga om en enligt mig förbättring som jag tycker ska ske på StyleRoom. (Läsa gärna tidigare diskussion). Tydligen fick diskussionen inte fortgå eftersom frågan inte hörde till rubriken längre. Frågan är i fall man kanske skulle ta bort populärast och lägga till grupper som representerar olika stilar istället. Då kan man bara trycka på den gruppen och sedan ta del av den stilen man vill få inspiration kring. Vad tycker ni??
ihemmetslugnavra, 2008-11-12
Jag tycker att det är en bra idé, är personligen mest intresserad av hem i en viss stil. Nu har jag nog ganska stor koll på vilka dessa hem är men om man är ny här eller inte tittat på ALLA album som jag så är det ju jättebra med gruppindelningar.
kamikaze, 2008-11-12
Ja men eller hur! Jag gillar mycket retro till exempel. Tänk va bra det skulle var om jag bara kunde trycka på en grupp som innehöll bara det. Mycket lättare att hitta den inspiration man faktiskt söker på denna sidan då.
sofieshus, 2008-11-13
Vad är det för fel på taggarna som fungerat superbra hittills? Skriv retro och du får fram allt retro du vill ha. Jag tycker INTE det är en bra idé, då detta i grund och botten är något du försöker "vinna" på då du säkerligen inte fick det medhåll du ville ha i din förra disskussion. Jag skulle som sagt INTE vilja ha mitt hem under en speciell kategori då jag inte skulle kunna placera det under en och samma. Så det går helt bort för mig. Jag tycker det fungerar super som det är nu och det har inte vart något problem sen det nya lanserades. Du var säkerligen inte medlem för tre veckor sedan då denna sida såg betydligt annorlunda ut.
gillavitt, 2008-11-13
Håller med dig sofie,blir väldigt svårt att placera vissa hem i vissa kategorier.Jag gillar ju vitt o lite lantligt men samtidigt i vissa rum kanske har lite mer modernt o faktiskt (tro det eller ej!)mer färg o annan stil.Då måste man ju ha bilderna för sig o det blir väldigt trist då man( iallafall jag) vill se ett hem i sin helhet!
kamikaze, 2008-11-13
Mm ja det kan nog bli svårt att placera in sitt hem i en speciell grupp men ett alternativ kanske skulle var att man kan vara med i flera grupper om ni förstår vad jag menar.. Taggarna tycker jag delvis funkar bra men folk har ofta enstaka retro saker i sitt hem som till exempel en klocka. Då kan det vara svårt att hitta hem som har den stilen på grund av det..
sofieshus, 2008-11-14
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv helen :)