Mycket av vår nya inredning i vardagsrummet går i svart/grått/vitt + att vi kommer ha detaljer i annan färg. Stod i valet mellan två gråa ryamattor eller dessa svartvita "trasmattor". Rya känns så vanligt... Därför körde jag på denna svartvita. Vad tycker ni? Gjorde jag rätt val?
Sockertoppen, 2010-12-30
Japp, visst gjorde du rätt! Så njuuut! (Och glöm inte att lägga ut fler bilder sen, så man får se det färdiga resultatet!)
SaraHelena, 2010-12-30
Det ska jag göra! Vi flyttar inte in i nya lägenheten förrän 15 januari... Men lovar att det kommer dyka upp bilder när inredningen börjar ta form...
Mattorna går fortfarande att byta, och jag velar fortfarande lite fram och tillbaka om vad som är snyggast så därför vill jag ha lite åsikter. :)
asagasa, 2010-12-31
Absolut! Var hittar man en sådan skönhet? :)
SaraHelena, 2010-12-31
Dom kostar 499 kronor stycket på hör och häpna... Rusta! :)
Trendstyling, 2011-01-01
Beror helt på vad för stil du är ute efter i ditt/ert vardagsrum, men Du har så rätt att "rya" är så himla vanligt, ryan är ju mkt populär då den upplevs som "varm, hemtrevlig med riktig myskänsla. Vi behöver in med ngt nytt nu :P sååå JA, jag tycker du gjorde rätt :D (men är ju en smaksak) Då den var så billig så kan man ju alltid byta i framtiden =))
God fortsättning!
asagasa, 2011-01-02
Åh, man kan fynda en del på Rusta! För några år sedan fick vi fatt i en stor spegel för 50 kr(!) där. Den ser uppenbarligen väldigt exklusiv ut, alla frågar var vi har fått fatt i "dyrgripen" hi,hi :) Tack för ditt svar!
Inredningskaos, 2011-01-02
Trasmattan gillade jag jättemycket, måste in på rusta och kika! :) Ryamattor är väldigt vanliga (vi har en!) men huvudsaken för mig är att den är smutstålig och mysig under fötterna vilket båda mattorna ovan ser ut att vara. Bra val :)
/iris