hehe :) Tyvärr kommer den att åka då jag måste ha överskåp till kylen och frysen och ska ha en fläck, så då är det snyggast att byta ut det stora ochså :)
tack för tipset med olivojan :) ska hitta några fina flaskor :)
Helt underbara skåp, dom får du inte byta ut! Men jag förstår ditt problem då du vill komplettera med mer skåp. Jag satt i en liknande sitts men valde att komplettera med svarta högblanka luckor och svarta vitvaror, kolla mitt album. Tror det hade funkat ihop med dina med.
Sida 2 av 3:
herrdoris, 2010-12-15
Hade tänkt hitta någon snygg kappa :) Tyvärr måste skåpet så där då jag behöver förvaringen :)
herrdoris, 2010-12-15
du får den. men jag får tvyärr be dig komma hämta dom själv då jag inte har något körkort :)
herrdoris, 2010-12-15
hehe :) Tyvärr kommer den att åka då jag måste ha överskåp till kylen och frysen och ska ha en fläck, så då är det snyggast att byta ut det stora ochså :)
tack för tipset med olivojan :) ska hitta några fina flaskor :)
country-karin, 2010-12-15
åh, tack! var finns de? är det bara överskåpet som ska bort?
herrdoris, 2010-12-15
jag bor i svedala :) jag hör av mig till dig när jag ska ta ner överskåpet, ja det är bara överskåpet som ska bytas ut :)
Modinskan, 2010-12-16
Helt underbara skåp, dom får du inte byta ut! Men jag förstår ditt problem då du vill komplettera med mer skåp. Jag satt i en liknande sitts men valde att komplettera med svarta högblanka luckor och svarta vitvaror, kolla mitt album. Tror det hade funkat ihop med dina med.
sparris, 2010-12-16
Varför drar du en sladd från ovanför diskbänken till fönstret när det finns riktigt uttag på andra sidan? :) Bara nyfiken.
herrdoris, 2010-12-24
För uttaget är isönder:( ska ta och fixsa det ochså :)
herrdoris, 2010-12-24
ja jag är ju illa tvyngen att byta ut det:)
Har kollat ditt fina album. jättefint kök!
herrdoris, 2010-12-24
Oh tack för tipset!, men fatta inte riktigt hur du menar med skåp och micron, :)