Vad ska jag göra? Gillar denna kista skarpt. Funderar på att måla den vit och behålla det svarta på plåten. Gör jag dumt eller vad tycker du?
Edit: Jag valde att måla den vit och jag är jätte nöjd. Visst vart den väll fin?
Definitivt spara som den är! Du kanske kan variera med att ha den uppfälld ibland, med några kuddar/filtar i eller dylikt, om Du tycker att den blir för mörk. Men jag tycker att den är underbar. Spana efter stämplar i locket och botten, vet jag, alltid roligt om man kan härleda den lite.
Sockertoppen, 2010-12-05
Hmm, jag tycker att den är cool som den är. Vill du absolut inte ha den brun, föreslår jag gråvit framför vit i det här fallet.
Kristinchen, 2010-12-06
Definitivt spara som den är! Du kanske kan variera med att ha den uppfälld ibland, med några kuddar/filtar i eller dylikt, om Du tycker att den blir för mörk. Men jag tycker att den är underbar.
Spana efter stämplar i locket och botten, vet jag, alltid roligt om man kan härleda den lite.
bernhardsson81, 2010-12-10
Den har sin charm nu men jag tror grågrön skulle vara snyggt. Vi och svart går alltid hem.
Soffetott, 2010-12-13
Jag hade också behållt den bruna färgen. Som jag läste nedan så ha kistan öppen och lägg roliga saker i som ger den mer färg
Johanna1992, 2012-05-09
Fint det blev, kul att dom svarta detaljerna!