Känner mig lite besvärlig...laddade upp bilder men den här gången ville jag inte att det skulle synas bland uppdaterade så jag skrev inget i rutan längst ner o tryckte på ok rutan när jag fick frågan att jag inte ville det,men hamnade iallafall där ..=P...
En åsikt om kommentarerna,
Det vore riktigt skönt om det går att få se tex de 10 sista kommentarerna, och sen att kunna klicka på nästa 20 kommentarer eller liknande.
Ungefär som på minhembio forumet: http://minhembio.com/joakim123 Det blir rätt mycket scrollande efter flera hundra kommentarer nämligen..
Hej! Var in o kikade i ett album o upptäckte att på hennes stod det hur många besökare hon haft,är det nåt man ska ha fyllt i när man skapade sina album? Skulle vara ganska kul att se..
Sida 2 av 3:
gillavitt, 2008-11-21
Känner mig lite besvärlig...laddade upp bilder men den här gången ville jag inte att det skulle synas bland uppdaterade så jag skrev inget i rutan längst ner o tryckte på ok rutan när jag fick frågan att jag inte ville det,men hamnade iallafall där ..=P...
StyleRoom, 2008-11-21
Hej,
Nä, du är inte besvärlig alls. Vi kollar upp det och återkommer så snart vi kan.
StyleRoom
jocke, 2008-11-21
En åsikt om kommentarerna,
Det vore riktigt skönt om det går att få se tex de 10 sista kommentarerna, och sen att kunna klicka på nästa 20 kommentarer eller liknande.
Ungefär som på minhembio forumet: http://minhembio.com/joakim123
Det blir rätt mycket scrollande efter flera hundra kommentarer nämligen..
StyleRoom, 2008-11-21
Hej Jocke,
Det är en bra idé som vi har på vår to-do lista då vi också tycker listorna är lite väl långa i vissa fall.
Tack för input
gillavitt, 2008-11-22
Nu hände det igen...är med på första sidan fast jag inte ville...vad gör jag för fel?
StyleRoom, 2008-11-22
Gillavitt, du gör säkert inget fel. Det kanske är något problem som vi inte upptäckt ännu. Vi ska kika på det idag.
StyleRoom, 2008-11-22
Gillavitt, det var vi som hade gjort fel, men nu ska det vara korrigerat. Tack för att du sa till!
limpan, 2008-11-23
Nu verkar inte uppdaterade album lägga sig på startsidan längre, även om man fyller i den lilla rutan.
StyleRoom, 2008-11-27
Helt korrekt bambi. Och vi missade tydligen samma felrapport från limpan tidigare. Det är fixat nu.
gillavitt, 2008-12-08
Hej! Var in o kikade i ett album o upptäckte att på hennes stod det hur många besökare hon haft,är det nåt man ska ha fyllt i när man skapade sina album? Skulle vara ganska kul att se..