Hej,
I vår senaste lansering släppte vi:
Inredningsdagbok
Nu kan du skriva din egen "Inredningsdagbok". Skriv det som passar just dig, allt mellan himmel och jord. Det finns säkerligen mer att önska men vi vill testa funktionen och se om den används. Kommer förbättras hela tiden.
Vid varje bild finns det en text "Skriv om bilden i din inredningsdagbok". Klicka på den och bilden följer med in i din dagbok och du kan skriva. Supersmart:)!
Social Bookmarks (Social bokmärken)
Dela med dig av vackra hem på FaceBook och andra härliga siter. Desto fler som vet om StyleRoom, desto fler album och härliga medlemmar kommer och hälsar på.
Uppdaterade album
Vissa användare hade lite problem med den funktionen som vi nu förtydligat för att undvika missförstånd.
Forum
På Startsidan visas nu vad diskussionen heter, inte början av brödtexten på inlägget som innan.
Kommentarer
Antal kommentarer i era album finns nu även under "Mina album"
Bläddra
Nu har vi lagt in så du kan bläddra mellan albumen om du besöker ett album ("Nästa/Föregående)
Var bor du?
Nu visar vi, äntligen, var användare bor så slipper ni fråga varandra;) (Förutsatt att man fyllt i det såklart)
Ja, det var de största ändringarna. Återkom gärna med feedback på dessa.
Johan, Mia, Kristian & Martin
StyleRoom
janethepain, 2008-11-10
Super uppdateringar. MEN jag hittar inte den där texten som ni pratade om. Skriv om bilden i dagboksinlägg eller vad det skulle stå.. Jag kanske bara är snurrig.
/ Jane
StyleRoom, 2008-11-10
Hej,
Nä, du är inte snurrig. Jag som förklarar dålig. I varje album står texten ovanför varje bild, se bifogad skärmdump.
Velouria, 2008-11-11
Är inte helt hemma på alla funktioner här, går det att ändra inläggen i inredningsdagboken efter de publicerats? Om jag t ex ska lägga in mer än en bild och vill skriva text under bilden/bilderna och inte bara ovanför? (texten verkar by default hamna överst nu?)
gillavitt, 2008-11-12
Har prövat att uppdatera mina album flera gånger i dag,har satt in nya bilder,men kommer inte med bland uppdaterade?? Flera andra album som är uppdaterade efter mina är med?Har jag gjort nåt fel??
StyleRoom, 2008-11-12
Hej gillavitt,
Vi kollar upp det och återkommer.
StyleRoom, 2008-11-12
Hej Februari!
Det går alldeles utmärkt att göra ändringar i redan publicerade inlägg. Klicka på "redigera" vid ditt inlägg så kan du ändra och spara om.
Det stämmer att bilderna lägger sig längst ner som regel men om du sedan editerar ditt inlägg så hamnar dina bilder inom bild-taggar, [img]bildens namn[/img], och då kan du placera bilderna var du vill i ditt inlägg.
StyleRoom, 2008-11-12
Hej gillavitt,
Album räknas bara som uppdaterade om man lagt till minst en bild. Dessutom vill vi att man fyller i en kommentar om vad som blivit uppdaterat i formuläret längst ner som syns efter att du laddat upp nya bilder.
gillavitt, 2008-11-13
Hade lagt till 4 bilder! Och något formulär har jag inte sett!!?
StyleRoom, 2008-11-13
Märkligt, du borde ha fått ett formulär längst ner på sidan "redigera album" efter att du laddat upp nya bilder. Där vill vi att man fyller i en kommentar om vad som uppdaterats. Du borde även fått en fråga om detta när du sparade albumet om du nu inte hade fyllt i nåt.
Kan du testa igen och ladda upp en bild på nytt? Får du något formulär längst ner på sidan?
gillavitt, 2008-11-13
Nu funkar det! Svär på att det inte fanns nåt sånt formulär igår =) Kollade flera gånger eftersom jag vet att mycket är ändrat nu...men nu fanns det=) Tack för snabba svar o åtgärder!!