Hej Annelie! Vilket syfte ska rummet tjäna till? Arbetsrum/gästrum gissar jag på med tanke på dagens möblering? Kanske är det ett typiskt "extra" rum som oftast får tjäna som avlastningsyta för prylar man inte vet var man ska ha dem?
Jag fick massor av idéer, men frågan är hur mkt ni vill satsa, dvs vilken budget ni föreställer er. Och sen hur mkt ni skulle våga spejsa till det vad gäller färg. Vad gillar ni för färger tex? Vilken/vilka möbler måste absolut finnas kvar?
jag la in ett album i mina album som heter Annelie där jag gav ett möbleringsförslag. Sen beror det som sagt på hur mycket ni vill lägga ner. Fler kuddar i soffan gör det hela mysigare också, och 'riktiga' gardiner istället för panelgardiner.
Frokenbauer, 2010-10-19
Hej Annelie! Vilket syfte ska rummet tjäna till? Arbetsrum/gästrum gissar jag på med tanke på dagens möblering?
Kanske är det ett typiskt "extra" rum som oftast får tjäna som avlastningsyta för prylar man inte vet var man ska ha dem?
Jag fick massor av idéer, men frågan är hur mkt ni vill satsa, dvs vilken budget ni föreställer er. Och sen hur mkt ni skulle våga spejsa till det vad gäller färg. Vad gillar ni för färger tex?
Vilken/vilka möbler måste absolut finnas kvar?
Tidelou!
Jeanette
www.frokenbauer.wordpress.com
MamsellZ, 2010-10-20
Hej
jag la in ett album i mina album som heter Annelie där jag gav ett möbleringsförslag. Sen beror det som sagt på hur mycket ni vill lägga ner. Fler kuddar i soffan gör det hela mysigare också, och 'riktiga' gardiner istället för panelgardiner.
Annelie, 2010-10-20
Ett måste är min/våra datorer :) och mitt löpband. Resten är strunt samma.