Funderar på vad jag ska göra med dotterns rum. Har ingen koll alls på vad som är rätt och fel, vad som kan bli bra och inte. Har hittat lite olika ideer och tapeter som jag gillar, och vill gärna ha lite synpunkter tips och ideer.
Som ni ser nedan så finns det ingen genomgående stil............. behöver all hjälp jag kan få.
ninnisthlm, 2010-08-23
Hur gammal är barnet?
Ingalillo, 2010-08-24
Hon är 7 månader.
stylestar, 2010-08-24
Den sista tapeten tycker jag var finast. Jag tror den skulle vara fin på den största idag rosa vägen. garderoberna och resten av väggarna skulle jag måla i samma kulör som den ljusaste rosa nyansen i blomman på tapeten. Några fina lite större utmärkande knoppar kankse prinsesskronor som knoppar till garderoben skulle vara fint. Det bruna listerna och fodrerna runt dörrar och fönster skulle jag måla vita. Jag tycker din ide om heltäckningsmatta är bra och skulle säkert vara fint i ljus blyertsgrå eller gräddvit. Toppa allt med ikeas största lampa maskros. ( http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/lighting/18750?sorting=relevance&pageNumber=2 ) Lycka till!
Ingalillo, 2010-08-24
TACK!!! jättebra ideer och tips. Superfin lampa, den ska jag verkligen försöka komma ihåg.
mandyy, 2010-08-25
tycker jättemycket om tapeterna på bild 5 & 6 :) O tyget från Panduro var fint. Kanske överkast/kuddar?