Har fastnat helt. Vad ska vi ha för tapet?? Min sambo vill ha lite mer "kökstapet" och har kollat på en från Decor Maison Kitchen consepts - en med massa gamla labels typ...
Finns det någon med massa text som tillhör köket?
Behöver verkligen hjälp här..... tack :) Tapeten kommer sitta på väggen där hyllan nu sitter och väggen mot kyl/frysen.
lantislygdman, 2010-08-10
Tapeten på bild nr 7 är jättesnygg. Resten av rummet blir ju neutralt med vita möbler och vita väggar så det borde gå utmärkt med färgglatt. Men, om du är rädd för "rörighet" kanske du ska välja tapeten på bild nr 5. Den är också cool. Lycka till.
Evidence, 2010-08-10
Här är en ljus tapet med vackra röda tulpaner på, inte så rörig. Sök på www.engelskatapetmagasinet.se/shop och nummer OV141-04
(Visste inte hur jag fick med mig bilder in i kommentarerna....)
Utav de du visat så gillar jag bild nr 7 bäst. I ett så ljust kök så var inte rädd för mycket färger. Det blir sällan rörigt. (Se min hall menar jag.....)
Eller varför inte en fototapet?
Här är en annan favorit jag har, http://www.photowall.se/photo-wallpaper/beautiful-design-flowers
Det var lite tips i alla fall!
Blir nog kanonsnyggt sen med en fräck tapet där!
Våga mera färg! (säger jag med ett kök som är svart-vitt....hihi)
Huslusen, 2010-08-10
Oj, hur har jag kunnat missa den tapetsidan =P Tusen tack för alla tips.
Sambon har gett mig fria händer och har tänkt på tapeten på bild nr 7 VÄLDIGT länge (ville ha den i datarummet). Fotovägg är inte heller fel.
Haha, ja men svart och vitt är snyggt men det fick sambon i datarummet och jag är färgglad av mig egentligen...och denna gång får jag bestämma =D
Huslusen, 2010-08-10
Ja, tror på nr 7 också! Ska ta hem tapetprov och testa, men tror inte det blir så rörig ändå - blir nog bara glad av den!
Tack för tipsen! :)
Huslusen, 2010-08-12
Ja, jag har tänkt på det. Det är möjligt att det kommer upp en fläktkåpa istället - inte riktigt bestämt mig där än.