Föregående talare sa det bra. Ett gäng med snygga tidningar undertill och en stor bukett med blommor eller ljusarrangemang ovanpå. Dessutom skulle jag satsa på lite mer i fönstret. Mer grönt. Så ser det nog inte så tomt ut sen :)
Väggen ser även lite tom ut. Kanske en snygg väggklocka, tavla eller ljus på väggen där?
Tack:) Jo det är jättesnyggt det brickbordet. Precis inhandlat det från färg och form du kan söka på dom på google. Brickorna finns i flera olika färger och stativen i vitt eller svart:)
Tack för tipset, suger åt mig allas tips här nu och får se vad jag gör utav det:):)
Kan hålla med om att hörnan ser lite tom ut, vitt bord, vita väggar och fönster-det finns liksom inte så mycket att fästa blicken på. Lite mer mönster och kontraster skulle nog hjälpa upp det hela...håller med tidigare kommentarer om en tavla, på väggen där t v. Och så kanske en samling med vackra föremål på bordet, där du kan dra på ordentligt med någon favoritfärg?
Minmy, 2010-02-17
En stapel tidningar på den nedre hyllan och ett ljusarrangement på den övre så borde det direkt kännas lite mysigare :).
Knoen, 2010-02-17
Föregående talare sa det bra. Ett gäng med snygga tidningar undertill och en stor bukett med blommor eller ljusarrangemang ovanpå. Dessutom skulle jag satsa på lite mer i fönstret. Mer grönt. Så ser det nog inte så tomt ut sen :)
Väggen ser även lite tom ut. Kanske en snygg väggklocka, tavla eller ljus på väggen där?
Inspirera, 2010-02-17
Tack för tipsen:)
Ja nåt på väggen är ett måste!:):)
Inspirera, 2010-02-17
Tack för tipset:):)
Mammapappabarn, 2010-02-18
Vilket snyggt bord. Ett sådant är jag också ute efter. Kanske vore det snyggt med något ljus såsom vägglampa ovanför eller en färgstark tavla
Mammapappabarn, 2010-02-18
Vilket snyggt bord. Ett sådant är jag också ute efter. Kanske vore det snyggt med något ljus såsom vägglampa ovanför eller en färgstark tavla
Inspirera, 2010-02-18
Tack:) Jo det är jättesnyggt det brickbordet. Precis inhandlat det från färg och form du kan söka på dom på google. Brickorna finns i flera olika färger och stativen i vitt eller svart:)
Tack för tipset, suger åt mig allas tips här nu och får se vad jag gör utav det:):)
sparris, 2010-02-19
Kan hålla med om att hörnan ser lite tom ut, vitt bord, vita väggar och fönster-det finns liksom inte så mycket att fästa blicken på.
Lite mer mönster och kontraster skulle nog hjälpa upp det hela...håller med tidigare kommentarer om en tavla, på väggen där t v. Och så kanske en samling med vackra föremål på bordet, där du kan dra på ordentligt med någon favoritfärg?
Inspirera, 2010-02-19
Tack för tipsen:)
Har funderat lite nu och det blir nog väggord och sen nån stor läcker vas sen lite ljusarangemang:)