Någon som vet en snygg limefärgad tapet med mycket mönster? Eller någon annan som skulle passa men mönster ska det vara! Har funderingar på att i smygen där hatthyllan och skohyllan står ska tapetseras i kanske limegrönt eller någon annan/andra färger. Golver är väldigt mörkt grått, resten är väldigt ljust. Funderar på en pappelinamatta på golvet, vill ha en orange men sambon vägrar men han kan eventuellt tänka sig den gröna en den är väl inte limefärgad va? Måste åka och titta på den! Annars blir det nog en svart med cirklar. Dörren kommer antagligen att målas vit. Har ni tips på hur jag får in lite färg i hallen? Har nästan inga väggar där tyvärr och bara byrån jag kan sätta saker på. Vasen som står där nu ska inte stå där, den får nog stå kvar i vardagsrummet, blir lite för stelt annars tror jag.
Eventuellt skulle jag ju kunna ha tapeten på hela väggen (till höger)
Vevve72, 2009-11-13
Hej
Kolla på Midbec, finns många snygga tapeter och har även sett limegröna. http://www.midbec.se/
//Vevve
Snickerskan, 2009-11-13
Måla själva trappan, det är ett lätt sätt att få in färg i hallen.
Och sen tycker jag att ni ska ta bort valvet, lite mycket 80-90 tal över den.
nikki1973, 2009-11-13
Jag får dåndimpen Ha! Ha! Vi har nämligen precis målat trappan vit och den ska absolut inte bli i annan färg. Valvet håller jag med om men sambon vägrar ta bort det, tyvärr!
nikki1973, 2009-11-13
Där skulle man nog kunna hitta en passande! Jag är så förtjust i Marimekkotapeten som kommer upp på första sidan, hade nog varit fräck som fondvägg i köket men samtidigt känns mönstert lite uttjatat kanske.....Tack för hjälpen!
Snickerskan, 2009-11-13
Haha, jobbigt läge det visste jag inte =D
Tapetsera lådförstyckerna på byrån då?
resemaja, 2009-11-15
Bild nr 5 i Midbecs kollection best of
nikki1973, 2009-11-15
Ja, den har jag själv tittat på men eftersom det blir så jätteliten yta som ska få tapet så känns den nog inte helt rätt för oss men den är verkligen jättefin!