Jag skulle välja den sista på bild nr 9, är själv sugen på den till vårt sovrum. Vi har också mörka möbler, den skulle verkligen göra sig :) Den är jättesnygg tycker jag!
Den sista bilden nr 9 är jättefin och skulle passa. Men jag tycker även nr 7 det oranga och lila skulle gå bra ihop med den mörka valnöten. Sen blir det lite härlig färg i rummet :)
Jag blev alldeles kär i tapet nr 4! Men jag tror att den är lite för orolig och pigg för att passa i ett sovrum. Röstar därför på nr 9 eller kanske på nr 6. Lycka till med tapetvalet!
leomumsig, 2009-08-23
Jag skulle välja den sista på bild nr 9, är själv sugen på den till vårt sovrum. Vi har också mörka möbler, den skulle verkligen göra sig :) Den är jättesnygg tycker jag!
Znoopy66, 2009-08-23
Den sista bilden nr 9 är jättefin och skulle passa. Men jag tycker även nr 7 det oranga och lila skulle gå bra ihop med den mörka valnöten. Sen blir det lite härlig färg i rummet :)
Linska, 2009-08-23
Jag blev alldeles kär i tapet nr 4! Men jag tror att den är lite för orolig och pigg för att passa i ett sovrum. Röstar därför på nr 9 eller kanske på nr 6.
Lycka till med tapetvalet!
ansen, 2009-08-24
Jag röstar absolut på nr 5, underbar tapet.
ninnisthlm, 2009-08-24
6
Klockbacken, 2009-08-24
Tack. Ja, den känns mest trygg att välja, sticker inte ut så mkt.
Klockbacken, 2009-08-24
Min favorit =) Men frågan är hur den ser ut på en hel vägg... Bild nr 7 är just den tapeten i en annan färg.
Klockbacken, 2009-08-24
Tack snälla för dina tips =)
Klockbacken, 2009-08-24
Ja nr 9 är vacker, inte så explosiv som dom andra tapeterna...
Tack snälla för dina tips =)
Klockbacken, 2009-08-24
Tack! Jag gillar den oxå =) Mjuk och härlig!