Den nya bården till det vita panelen kommer bli suveränt, men jag gillar faktiskt den gamla bården oxå =) Kommer bli ett supermysigt kök oavsett vad du väljer =)
Jo, jag tror nog det blir bra. Problemet nu är bara att jag inte fått svar från webhandeln i USA. Nåväl, det finns också lite att välja på i England såg jag.
Men det bästa vore om någon vänlig själ visste om det går att få tag i den gamla bården. Den är iofs kanske 20 år gammal, men, men kanske den ligger på någons vind o häckar.
Precis den bården har vi i vårat kök. Kanske (och mycket eventuellt) kan det finnas kvar nånstans på våran ostädade vind. Om du är intresserad kan jag göra en insats att leta. Fast du kanske har hunnit hitta en ny?
Nej jag har inte hittat nån ny bård. Jag får ingen kontakt med den hemsidan från USA som säljer den andra bården. SÅ JAG SKULLE BLI JÄTTELYCKLIG om du hittade den på din vind. Jag har alltid älskat bården, å andra sidan kanske man skall släppa taget och sätta något annat och förnya sig. Men jag kan ju ha den här som sällskap och titta på nån gång ibland annars :) Hör av dej så får vi se, men sök dig inte fördärvad.
Tack, jag skulle bli glad. Men som sagt är det inte så bråttom, vi har inte börjat med köket än och bården är ju det sista som skall dit. Skulle tippa att det räcker med fyra meter. Men det skulle ju gå fint att laga en tavla eller fler också, som en påminnels om mitt gamla kök.
Nu har jag letat. Men icke. Kan ju inte svära på att den blivit kvar heller. Det var ju synd, hade varit kul att hjälpa till. Om jag hittar den i nån rensning hör jag av mig så kan du göra nått annat kul av den i alla fall.
Sida 2 av 2:
qatta, 2009-07-29
Den nya bården till det vita panelen kommer bli suveränt, men jag gillar faktiskt den gamla bården oxå =) Kommer bli ett supermysigt kök oavsett vad du väljer =)
Gunborg, 2009-07-29
Jo, jag tror nog det blir bra. Problemet nu är bara att jag inte fått svar från webhandeln i USA. Nåväl, det finns också lite att välja på i England såg jag.
Men det bästa vore om någon vänlig själ visste om det går att få tag i den gamla bården. Den är iofs kanske 20 år gammal, men, men kanske den ligger på någons vind o häckar.
annika_b, 2009-08-30
Precis den bården har vi i vårat kök. Kanske (och mycket eventuellt) kan det finnas kvar nånstans på våran ostädade vind. Om du är intresserad kan jag göra en insats att leta. Fast du kanske har hunnit hitta en ny?
Gunborg, 2009-08-30
Nej jag har inte hittat nån ny bård. Jag får ingen kontakt med den hemsidan från USA som säljer den andra bården.
SÅ JAG SKULLE BLI JÄTTELYCKLIG om du hittade den på din vind. Jag har alltid älskat bården, å andra sidan kanske man skall släppa taget och sätta något annat och förnya sig. Men jag kan ju ha den här som sällskap och titta på nån gång ibland annars :) Hör av dej så får vi se, men sök dig inte fördärvad.
annika_b, 2009-08-30
Jag ska göra ett försök så snart jag har tid. Den kanske hursom helst inte är tillräckligt lång. Om inte annat får du göra en tavla ;)
Gunborg, 2009-08-30
Tack, jag skulle bli glad. Men som sagt är det inte så bråttom, vi har inte börjat med köket än och bården är ju det sista som skall dit. Skulle tippa att det räcker med fyra meter. Men det skulle ju gå fint att laga en tavla eller fler också, som en påminnels om mitt gamla kök.
annika_b, 2009-08-30
Nu har jag letat. Men icke. Kan ju inte svära på att den blivit kvar heller. Det var ju synd, hade varit kul att hjälpa till. Om jag hittar den i nån rensning hör jag av mig så kan du göra nått annat kul av den i alla fall.
Gunborg, 2009-08-30
Ingen fara. Man ska inte haka upp sig på gamla ting utan gå vidare. Du ska ha tack för att du engagera dig i alla fall.
Lottaang, 2014-01-02
Så fina bårder. Vet du var de finns? Kan man beställa från USA?