ahhhh vill ju ha den lite åt det bruna hållet men ska kolla vidare,tack snälla all för hjälpen o kommer ngn på vart just den bruna kan köpas så hojta gärna till :)
Åh en av mina favoriter, sååå fin!
Den kommer från AH belysning och heter T282 finns i svart vitt o brunt. Finns även en större modell i svart eller vitt heter då T283. Blir kanonfion med vridna kronljus o dimmer! Vet att Ljusexperten säljer den...
ize1, 2009-06-10
chili säljer dem
martina.s, 2009-06-10
Hej!
På den här www.handladesign.se säljer de lampan. Här är länken: http://www.handladesign.se/kare-taklampa-notte-kristal-rund-p-480.html?cPath=101.
Den finns även att köpa i Ljusbutiken i Bo:x gallerian i Kungens Kurva där vi köpte vår fina lampa.
Lycka till!
_krumeluren_, 2009-06-11
Hornbach har svart, likaså Ullared.
Tror jag sett på Halens eller någon sådan postorder som har liknande.
sohni, 2009-06-11
ahhhh vill ju ha den lite åt det bruna hållet men ska kolla vidare,tack snälla all för hjälpen o kommer ngn på vart just den bruna kan köpas så hojta gärna till :)
Gabriellos, 2009-06-11
Den lampan såg jag på MIO :)
MartieK, 2009-06-12
Jag har sett dessa på Bauhaus. Kostar runt 900 kronor. Finns i svart,brunt och rött.
cbaqke, 2009-06-13
Kolla på Eko...tror jag sett nå´t liknande där!! Lycka till:))
Papiljotten, 2009-07-20
Åh en av mina favoriter, sååå fin!
Den kommer från AH belysning och heter T282 finns i svart vitt o brunt. Finns även en större modell i svart eller vitt heter då T283. Blir kanonfion med vridna kronljus o dimmer! Vet att Ljusexperten säljer den...