Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Arbetsyta?!

sandraormander

sandraormander SE

Publicerat för about 16 years sen
Följ

Detta är min garderob men jag är i behov av en arbetsplats. Bor tillsammans med min pojkvän i en tvåa och skulle kunna ha ett skrivbord i det stora rummet/vardagsrummet men jag vill ha lite lugn och ro när jag pluggar och tycker inte om att ha ett stökigt skrivbord mitt i tv-rummet (har provat detta redan). Min fråga är nu, hur ska jag på bästa sätt få denna garderob som är 70 cm bred och ca 60 djup att bli till en bra arbetsplats?!

Linasinredning

Linasinredning, 2009-05-29

Jag tror det skulle funka :) Ett tips är att köpa en skåpslucka till kök på ikea och ha som skrivbord, det låter konstigt men det är praktiskt och snyggt :) Finns ju i högblank också om man nu tycker om det :)

sandraormander

sandraormander, 2009-05-29

Finns ju många luckor i rätt storlek också! tack för tipset.. hur tror du att det skulle funka med hyllor inne i garderoben? någon fonsväggsfärg på inneväggen? magnetfärg för en anslagstavla? kom gärna med fler tips! /Sandra

Linasinredning

Linasinredning, 2009-05-29

Det finns snygga hyllor på ikea som man kan sätta upp, sen finns det många bra förvaringslådor och sånt på granit.se Fixa ihop en anslagstavla i magnetfärg eller giffel (magneter sitter ju ändå). Måla kanske en fondvägg och sätt upp väggdekorationer, det är snyggt, billigt och inte svårt :) Hoppas du fick lite inspiration :)

Fashionistan

Fashionistan, 2009-06-01

Hej! Jag hade satt in en hylla så högt upp som möjligt så man får plats med snygga mappar och tidskriftsamlare om man vill hålla skrivbordet någorlunda rent.(Finns mycket snygga på ordning &reda, granit, ikea. På undersidan av hyllan hade jag satt två spotlights så det blir bra plugg ljus.(finns billiga på IKEA). Bänkskivor kan man också hitta på ikea som du kan sätta fast i väggen så du slipper benen. En stol eller pall som du kan stänga in under skrivbordet så slipper du att alltid ha öppet. Magnet färg tycker jag var smart, finns även fina krokar, och hyllor att sätta på insidan av dörrar. Jag hade valt en ljus färg, inte för rörig tapet om meningen är att man ska kunna koncentrera sig på att plugga...=)
Hoppas detta kan vara till hjälp! Lycka till!

sandraormander

sandraormander, 2009-06-02

Tack snälla..

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Produced by Rooms Media AB

Copyright © StyleRoom 2007–2025

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons