Detta är min hall. Behöver förslag på vad som ska vara på väggen ovanför sittbänken. Det ser lite tomt ut för tillfället. Även andra tips och idéer mottages.
Varför inte måla nått själv med hjälp av projektor? Eller kanske bara sätta upp nått snyggt tyg som lätt kan bytas ut när man tröttnat? Wallstickers finns ju oxå i massor, lätt å ta bort. Eller så gör du en fin fotovägg med foton i ramar i olika storlekar på de du tycker om, familj, vänner, husdjur.....
gero222, 2009-04-27
Varför inte måla nått själv med hjälp av projektor?
Eller kanske bara sätta upp nått snyggt tyg som lätt kan bytas ut när man tröttnat?
Wallstickers finns ju oxå i massor, lätt å ta bort.
Eller så gör du en fin fotovägg med foton i ramar i olika storlekar på de du tycker om, familj, vänner, husdjur.....
Hallontuss, 2009-04-28
Jag föreslår en stor väggklocka målad direkt på väggen. Alltså riktigt urverk och visare, men målade siffror. Borde gå att fixa själv :)
gozis, 2009-04-29
Jag undrar vart du har fått tag på madrassen till sittbänken??
MaoLin, 2009-04-29
Ett hett tips är att beställa ett tapetprov från maleributiken.se vilket är gratis första 2 proverna, jättesnyggt att göra tavlor av.
Annars kan du göra ett litet kollage med massa bilder i ramar med olika storlekar
Snofsan, 2009-04-30
Sittbänken är köpt på Europamöbler och dynan ingick!
Snofsan, 2009-04-30
Problemet är väl att jag inte får tag i nån projektor samt att jag inte vill måla på den nya tapeten.
Snofsan, 2009-04-30
Ska kolla in sidan, tack!
Hanna33, 2009-05-03
Väggord med passande text för att ha i en hall...eller en whiteboardtavla med familjens namn på som också fungerar som en liten kom ihåg tavla....