Hur får vi ordning på förvaringen på skrivbordet, så vi får plats med både dator och pluggande. Bokhyllorna har utökats med en hel del svarta förvaringsboxar för CD och DVD förvaring.
Tack för tipset. Har funderat på det, men är rädd att det känns för plottrigt/rörigt i rummet då? Vi har ju ganska mycket saker i det rummet som syns på bilderna. :/
Hej igen! Om du inte vill ha öppen förvaring kan du ju även välja att sätta skåp med dörrar ovanför skrivbordet. Även där har ju IKEA smarta lösningar, t ex serien BESTÅ eller så kan du använda dig av vanliga köksväggskåp. Mvh/ Wonderful
Hej, jag vet inte hur din budget ser ut men ett större skrivbord vore kanske en tanke. Om du inte vill köpa ett nytt skrivbord kan du montera en stor platta ovanpå det gamla. Kolla uno´s arbetsrum där fick jag bra ideer...
Wonderful, 2009-04-12
Hej!
Sätt upp hyllor ovanför skrivbordet, t ex lackhyllor från IKEA.
Mvh/
Wonderful
emmadrugge, 2009-04-12
Tack för tipset. Har funderat på det, men är rädd att det känns för plottrigt/rörigt i rummet då? Vi har ju ganska mycket saker i det rummet som syns på bilderna. :/
Wonderful, 2009-04-13
Hej igen!
Om du inte vill ha öppen förvaring kan du ju även välja att sätta skåp med dörrar ovanför skrivbordet. Även där har ju IKEA smarta lösningar, t ex serien BESTÅ eller så kan du använda dig av vanliga köksväggskåp.
Mvh/
Wonderful
emmadrugge, 2009-04-13
Tack för idéen.
berlina, 2009-04-14
Hej, jag vet inte hur din budget ser ut men ett större skrivbord vore kanske en tanke. Om du inte vill köpa ett nytt skrivbord kan du montera en stor platta ovanpå det gamla. Kolla uno´s arbetsrum där fick jag bra ideer...
emmadrugge, 2009-04-14
Tack för idéerna
emmadrugge, 2009-04-14
Tyvärr så rymmer vi inte något större skrivbord, än det vi har, och min sambo är kräsen vad gäller skrivbord... :) Men idéerna var super bra.