Jag ska tapetsera kapprummet. Tapetet som Ni ser i bilden är det som ska bytas. Men jag undrar om jag skulle fortsätta med spegeln eller hänga en tavla i stället. Vad tycker ni?
tack för hjälpen... det som gjorde mig osäker var att spegeln var furu tror jag i början och målad i vit.. Jag skulle vilja ha en spegel i ram i ek som kan passa med byrån.
Jag tycker också att du ska ha en spegel ovanför byrån. Men jag tycker också att du ska hänga upp tavlan på någon annan plats i hallen eller kanske i sovrummet ovanför sängen.
retrobohem, 2009-03-31
det är ju bra att ha en spegel i hallen, är detta den anda du har ycker jag ska ha kvar den om du inte skaffar en annan.
Patricia-Peru, 2009-03-31
tack för hjälpen... det som gjorde mig osäker var att spegeln var furu tror jag i början och målad i vit.. Jag skulle vilja ha en spegel i ram i ek som kan passa med byrån.
spungebob, 2009-03-31
spegeln tycker jag!!
shalita, 2009-04-01
Håller med om att det skulle va bättre att ha en spegel med ek-ram. De har billiga på Rusta... om du är snål som jag vill säga.
najaden, 2009-04-01
Jag tycker också att du ska ha en spegel ovanför byrån. Men jag tycker också att du ska hänga upp tavlan på någon annan plats i hallen eller kanske i sovrummet ovanför sängen.
Patricia-Peru, 2009-04-01
Tack för hjälpen. Jag tror att jag ska köpa en spegel med ek-ram och ska fortsätta med tavlan i sovrummet.