Hej!
Jag vill bara skicka ut en varning till alla som har tänkt beställa väggord/väggdekorationer från www.vimsadekor.se! Jag beställde varor för 8 veckor sedan och har ännu ej sätt röken av dem, trots att leveranstiden skulle vara 3-5 veckor. Det går inte att få tag på dem, inget svar via varken e-mail eller telefon trots otaliga försök!
Jag har även googlat lite på det i efterhand och insett att jag inte är ensam om att inte få några varor eller att inte få tag i dem.
Så gör inte samma misstag som jag att beställa någonting därifrån!
Soffan, 2008-10-31
Hej,
Vill bara tala om att jag också beställde väggord därifrån och jag fick också vänta länge men nu i veckan dök de upp. Kan tillägga att jag skickat många tjatiga mail innan jag fick dem. Väldigt lång leveranstid och strulig kontakt men när de väl kom var de jättefina..........Hoppas att du också får dina.
sofieshus, 2008-11-05
Jag vet, har råkat ut för samma grej... ringde & mailade.. inget svar!!
Jag bad henne att makullera orden när jag inte fått grejerna efter 10 veckor..
DÅ svarade kärringen bara med "Ok,makullerat"
Till min stora förvåing dök ändå min order upp i postlådan förra veckan, då efter 14 veckors väntetid. Faktura och allt var med FAST jag betalt. Lite godis hade hon skickat med, säkerligen var det gift i dem eller nåt haha, jag slängde dem iallafall.
Då vart min sambo galen och ringde upp och sa åt henne vad detta kunde ha för konsekvenser för henne som företagare. Jag menar, man har legat ute med en summa på över tusenkronor i fjorton veckor.
Då vart hon iallafall BRA mesig och sa att vi bara skulle kasta grejerna och skylde på att killara i "produktionen" inte uppmärksammat makulleringen. Ja.. försöka går ju. Finns ju alltid någon stackare som betalar iallafall. Pengarna var tillbaka på mitt konto dagen efter!
Jävla SKITföretag.
Vimsadekor, 2008-11-19
Hej!
Veronica på Vimsadekor här!
Vill bara klargöra att vi har haft strul med ett antal kraftigt försenade leveranser och inte varit så duktiga på att följa upp kundkontakten, jättedåligt av oss. Vi har lärt oss av misstagen och framför allt är det INGEN som blir lurad! Ville bara klargöra det att ALLA som betalat naturligtvis får sina varor. Och nu är vi jättenoga att svara på alla mail som kommer in, så undrar man över något går det bra att kontakta mig på veronica@vimsadekor.se
Jag är ledsen för de kunder som kommit ikläm här och kan bara be om ursäkt!
Tack för mig.
bylin, 2009-04-29
Ha läst era inlägg om http://www.vimsadekor.se!/ Ha nu väntat snart 1 mån och ingen vill svara varken på mail eller telefon...Stor VARNING! Usch de känns väldigt oseriösa...Det är inte ett kortvarigt problem som fröken Vimsa ha svarat undrade inlägg här tidigare i november....
Hmmmm, 2009-06-08
Varningen för Vimsa dekor kvarstår - detta är ett av de mest oseriösa företagen jag kommit i kontakt med! Veronicas (fr Vimsa) inlägg tidigare i tråden är inte vatten värt och jag förstår inte hur hon kan ljuga så där i skrift?! Jag har nu väntat på min order i flera veckor, det går ej att kontakta företaget i fråga, mobilen är aldrig på och när den väl är det så är det ingen som svarar och på mailen lovas jag vecka efter vecka att min order skall packas i helgen och jag kommer ha den veckan efter... Jag börjar misstänka att personen som ansvarar för mailkorrespondensen från vecka till vecka drabbas av minnesbortfall! Ett fullkomligt oseriöst företag!!
lizagirl, 2009-08-24
www.UNIKDEKOR.se
Är absolut bäst!
Jag fick mitt "if wall colud talk" inom 7 dagar
Har även pratat med ägaren i telefonen och haft mailkontakt... HUR trevlig tjej som helst!
Jag har även jämnfört priser och www.unikdekor.se är billigast!
Aknot, 2009-08-24
Hej!!
Jag gjorde oxå en beställning som hade en otrolig lång leveranstid. Skrev ett mail som ej besvarades men till slut kom varorna och de var jättefina och jag är nöjd med produkterna. Jag kan hålla med om att de behöver jobba på kundkontakterna som är a &o eftersom ett dåligt rykte kan förstöra så mycket. Jag tror nog inte att de luras utan att varorna kommer dock efter alldeles för lång tid. Kanske anställa mer personal eftersom de verkar vara överbelastade!!
Hmmmm, 2009-08-25
En fråga riktad till de två senaste inläggen: Hur mycket var Vimsa egentligen betalat er för det här eller är det ägarinnan själv som tagit till datorn?
Jag klagar inte på produkten men på den alldeles utomordentligt urkassa taskiga ursäkt till service som jag upplevde från detta företag. Beklagligt!!
lizagirl, 2009-08-25
Svar till "Hmmm" ..
Påstår du att jag är mutad???????
Jag säger vad jag tycker, och vill gärna att andra ska gå in på unikdekor!
Vad e de för j-a skitsnack???????
Känner att jag lackar ur om att bli anklagad för att bli mutad för att skriva det jag skrev på en sida där typ 15 personer har kollat...
lägg ner...
testa istället
PUSS
Hmmmm, 2009-08-25
Det där med "mutad" var skrivet med ironi och jag beklagar om det ej framgick. Och jag har själv haft det stora missnöjet att handla hos vimsa. Som jag skrev - produkten är det inget fel på men servicen är under all kritik.
//Trevlig dag!