Min lilla toa behöver hjälp med ALLT! Har precis flyttat in i en supermysig 20-talslägenhet, men toautrymmet är förfärligt opraktiskt. Hur sjutton ska jag få detta bra? Ni har så mycket klipska och klarsynta idéer här på Styleroom... Jag är öppen för alla förslag, stilar och färger, har egentligen bara ett önskemål och det är förvaring *skratt* Mission impossible på 120x80 cm, jag vet, men takhöjden är 270 iaf... Är inte så intresserad av att köpa superdyra hyperexklusiva material men kan tänka mig att byta ut precis allt som nu finns på toan inom rimliga budgetramar (20-30tusen). Jag är galen i bra belysning också förresten! Alla tips&idéer mottages tacksamt!! Detta kan bli hur bra som helst, det är jag säker på... vet bara inte huuuuuur.... :-) Tusen tack för all tänkbar hjälp! hälsar jag och lilla desperata toan
Krikar543, 2008-11-30
Hej!
Visst är det väl alltid så att man har trånga utrymmen men lite för mycket saker... Tänkte tipsa om en snygg hörnhylla på jotex, som kan sitta över toan. Så slipper du alla småhyllor och får något bra av hörnet. Lycka till! Hälsningar Kristin
Drivdorn, 2008-11-30
Är inte helt säker på vilken hylla du menar men surfar glatt runt på jotex, som är en sida jag aldrig sett förut. Kul, tack för tipset!
Jag tror att min lilla toa behöver betydligt radikalare grepp än att sätta in en liten hörnhylla i befintligt elände. Tänker mig mer att allt ska ut och så stora förvaringsskåp som möjligt ska in... :-)
Tack för länktipset i alla fall! Jakten går vidare.
mysnea, 2008-12-01
tänk retro!!
=)
Drivdorn, 2008-12-01
Hahaha, "bevarad 20-talsstandard i våtutrymmena", det vore en riktig pärla i annonsen sen när jag ska sälja ;-)
retrobohem, 2008-12-02
jag tycker du ska måla rören i guld eller kopparfärg, eftersom de itne går att dölja är det bara att go wild och leva med dem som en vän i vardagen. alptopp låter grymt. för att få ut mest av förvaringsmöjligheterna kanske det är bäst att platsbygga hyllor med infällningar för rör o dyl. blanka dörrar eller spegeldörrar på det. det gör större skillnad än man tror att byta toaletten. det finns så många modeller nuförtiden.
j_drougge, 2008-12-02
Jag tycker att du Bygg en låda runt rören och sätt hyllplan i trä på sidorna, då får du bort rören och får förvaring för diverse olika saker. låt hyllplanen börja lite högre upp på ena sidan och sätt handdukskrokar där istället. Vill man är det lätt att sätta spottlights under hyllplanen och dra diverse elkablar på insidan av lådan. jag gör ungefär samma sak med en vattenberedare. lycka till!