Det är framför allt v-rum jag behöver hjälp med :) Jag har en gråmelerad divansoffa och en stor 50-tums tv som tar upp stor plats.. Accentfärgerna är gröna. Väggarna ganska enkla, ljusa. Undrar mest hur tv och soffa ska stå & vad jag ska ha på delen som blir över.. Förslag? :)
Har gjort en liten snabbritning på hur jag skulle placera soffa och tv. Tyvärr lyckas jag inte (dator-analfabet som jag är) infoga den här. Har lagt upp den på mitt album. Gå dit för att se.
Linska, 2008-11-29
Vilka möbler har du/ vill du ha? Storlek och stil/färg på dem är också bra att veta.
Josefiiin, 2008-11-29
Det är framför allt v-rum jag behöver hjälp med :) Jag har en gråmelerad divansoffa och en stor 50-tums tv som tar upp stor plats.. Accentfärgerna är gröna. Väggarna ganska enkla, ljusa. Undrar mest hur tv och soffa ska stå & vad jag ska ha på delen som blir över..
Förslag? :)
Linska, 2008-11-30
Har gjort en liten snabbritning på hur jag skulle placera soffa och tv. Tyvärr lyckas jag inte (dator-analfabet som jag är) infoga den här. Har lagt upp den på mitt album. Gå dit för att se.
Josefiiin, 2008-11-30
vad snällt av dig! det ser jättebra ut :) så får det bli! vad ska de bruna intill fönstret vara?
tack så jättemycket för hjälpen! :)
Linska, 2008-12-01
Jag tänkte att de bruna ska föreställa hyllor för förvaring/display. Helst inte höga dock, så att ljuset kan flöda in i rummet!