Vår hopplösa hall behöver en uppfräschning och jag har en hel del idéer men vill gärna ha tips.
Hallen är delad i två delar, först vid ingången och sen en 5-kantig med fyra dörrhål (se bild).
Funderar på en vit tapet med svart och silvriga blommor (boråstapeters Etage) och resten av väggarna vita och sen göra någon förvaring för kläder och skor av bestå eller kökskåp...
strandkullen, 2008-10-06
Det låter snyggt med det du tänkt. Ser fram emot att se resultatet..Du ser ju ut att ha bra förvaring med skåp och byrå och de kommer ju passa in det svartsilvriga...Om jag haft råd skulle jag nog passat på att byta golv samtidigt typ i gråsvart klinker eller klickgolv som ser ut som klinker...finns mkt bra och billiga golv nu...annars kan man ju lägga på en matta som matchar väggen.
Lillaplopp, 2008-10-06
Tror att det blir jättefint. Boråstapeten har vi också i hallen fast den grå med silvriga och vita blommor. Supersnygg.
Brownie, 2008-10-06
Ja, hoppas det....nu lutar det mer och mer åt att det blir så! :-) T.o.m så jag ska få FAKTUM-köksskåp av en kompis som köpte fel!!! (tur för mig)
Ang. golv...bor ju i en hyresrätt så vet inte om man vill lägga ned för mycket på lgh:en men å andra sidan kanske det inte blir så dyrt och golvet är faktiskt förstört (sen de innan) så vi kanske kan flirta till oss av hyresvärden. :-)
Brownie, 2008-10-06
:-) Vad bra!
strandkullen, 2008-10-06
lycka till...
whitehome, 2008-10-12
Det låter som att det kommer att bli fint i din hall. Såg att du frågat "Petrasboning" om ett nyckelskåp. Jag har ett likadant men i vitt och jag har köpt mitt på Svenska Hem.
Brownie, 2008-10-12
Tack...hoppas det jag med! :-) Vill bara få det färdigt NU!!!
Ah, tack!