Ska bli 2st barnrum till mina tvilling-pojkar.
På 1 1/2
Det ska upp en vägg mellan fönstren.
o i väggen blir det en "dörr-öppning.
Det ena ska vara sovrum o de 2a lekrum...
Det finns ju så läckra tapeter..
Tex den Isabell i Äntligen hemma använde i ett syskonrum. Det var grillrigt mönstrad tapet i form av en giraff på en vit vägg. HUR läckert som helst!! Som en JÄTTE wallis
Går säkert att hitta igen på Äntligen hemmas sida www.tv4.se
Leta tag i en bild du gillar och använd en overhead apparat för att kunna skissa av på väggen. Sen är det bara att fylla i. Du kan även skriva barnens namn på väggarna, också med overhead. Det gjorde jag till min dotter. (se i mitt album)
som redan föreslagits kan man ta hjälp av overhead-kika in i mina "barnalbum" så får du se mina.. annars finns det ju mkt fint o sätta på väggarna o köpa färdigt nu för tiden kolla tex www.vimsadekor.se snyggt även att måla randig vägg i glada färger... personligen tycker jag det blir så mkt saker o färger i barnrum ändå så väggarna kan man ha roliga fast ändå ganska neutrala om du förstår hur jag menar? lycka till med bygget!!
Självklart är en given inredningsdetalj mina unika och personliga barntavlor som du själv ger önskemål på hur de ska se ut!
Har målat till tvillingar tidigare och låter tavlorna ha lite hemliga detaljer som passar i hop, när de hålls tillsammans!
Kolla mitt galleri här!
Hej. Här hade ju sia möblerna gjort sig perfekta;) Nä jag skojar.. Ska inte pracka på dig.
Vad har du tänkt dig för stil?? När min son var liten hade jag en ganska soft/mjuk stil. Nu har jag inrett hans rum lite mer lekanpassat o lite tuffare. Over Head är att rekomendera om du vill göra nåt kul på väggarna. Då kan man ju välja o vraka bland alla möjliga bilder. Vimsa har oxå massor. jag har själv en del grejer från henne. Kika gärna in hos mig o kolla om du vill.
Annars kan du söka på barnrum här på SR så kommer du garanterat få massor av tips och ideér. Vh Jane
Petra, 2008-09-17
Det finns ju så läckra tapeter..
Tex den Isabell i Äntligen hemma använde i ett syskonrum. Det var grillrigt mönstrad tapet i form av en giraff på en vit vägg. HUR läckert som helst!! Som en JÄTTE wallis
Går säkert att hitta igen på Äntligen hemmas sida www.tv4.se
ida333, 2008-09-17
Jättestora prickar i olika storlekar och färger(eller samma för den delen) blir snyggt. Både barnsligt gulligt och trendigt snyggt =)
Lee, 2008-09-17
Leta tag i en bild du gillar och använd en overhead apparat för att kunna skissa av på väggen. Sen är det bara att fylla i. Du kan även skriva barnens namn på väggarna, också med overhead. Det gjorde jag till min dotter. (se i mitt album)
Hannah, 2008-09-17
som redan föreslagits kan man ta hjälp av overhead-kika in i mina "barnalbum" så får du se mina.. annars finns det ju mkt fint o sätta på väggarna o köpa färdigt nu för tiden kolla tex www.vimsadekor.se
snyggt även att måla randig vägg i glada färger... personligen tycker jag det blir så mkt saker o färger i barnrum ändå så väggarna kan man ha roliga fast ändå ganska neutrala om du förstår hur jag menar? lycka till med bygget!!
OrdningochOreda, 2008-09-18
Självklart är en given inredningsdetalj mina unika och personliga barntavlor som du själv ger önskemål på hur de ska se ut!
Har målat till tvillingar tidigare och låter tavlorna ha lite hemliga detaljer som passar i hop, när de hålls tillsammans!
Kolla mitt galleri här!
janethepain, 2008-09-19
Hej. Här hade ju sia möblerna gjort sig perfekta;) Nä jag skojar.. Ska inte pracka på dig.
Vad har du tänkt dig för stil?? När min son var liten hade jag en ganska soft/mjuk stil. Nu har jag inrett hans rum lite mer lekanpassat o lite tuffare. Over Head är att rekomendera om du vill göra nåt kul på väggarna. Då kan man ju välja o vraka bland alla möjliga bilder. Vimsa har oxå massor. jag har själv en del grejer från henne. Kika gärna in hos mig o kolla om du vill.
Annars kan du söka på barnrum här på SR så kommer du garanterat få massor av tips och ideér. Vh Jane