Vi skulle desperat behöva ett tidningsställ eller liknande i hallen. Vi har ingenstans att göra av post och räkningar och ett tidningsställ tror jag skulle lösa det. Bilden som jag har laddat upp är från Jotex och först tänkte vi beställa den, den är perfekt som till och med har namngett vad som ska vara i den. Helt i min stil. Men jag tycker inte att den är särskilt snygg. Vi vill inte ha en vanlig enkel som finns på t.ex. IKEA. Helst ska det stå post och räkningar, men det är kanske för mycket begärt. Känner ni till någon annan liknande? Eller har ni andra förslag på var vi kan förvara posten och räkningarna?
ihemmetslugnavra, 2008-07-07
Menar du den på IKEA som finns i svart eller silverf stål? Kan ni inte måla dit text själv eller tex använda en sån där apparat som man hade när man var liten som det kommer ut remsor med text på? Hade nog blivit snyggt till den på IKEA. Såna där apparater finns väl fortfarande att köpa tror jag.
hemlunda, 2008-07-07
Du kan ju ha ett brevkorgset..du vet i flera hyllor/fack..finns på Ikea.
Hannah, 2008-07-08
jag har precis satt upp sån där liten brevlåda i våran hall, där stoppar vi i räkningarna när dom kommer.... himla bra blev det!! sen har jag ett snyggt idningsställ från pluto där posten hamnar!
Jiz, 2008-07-09
En brevlåda har jag funderat på tidigare, vet du någon sida de går att köpa? Vill helst köpa online.
Hannah, 2008-07-09
ooo.. ja vet inte om jag sett på ngn sida?? brukar ha koll på sånt annars men... bruka design kommer min ifrån iallefall (du vet den där som det står post på, ganska vanlig nu...?) testa o googla?? annars finns den ju lite varstans i varje stad tycker jag?? lycka till!!
Therese_R, 2008-07-10
Jag köpte precis ett ställ från Bruka som har en liten ficka fram där man kan sätta egen skylt. Kolla på bilden längst upp till höger här!