Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Bebis rummet

Anjo

Anjo SE

Publicerat för mer än 14 år sen
Följ

Håller på med vår kommande bebis rum...har målat vitt och lagt in golv. Nu ska vi få vår spjälsäng målad vit oxå, så har vi garderoben. Problemet är att vi inte vet riktigt hur vi ska ställa möblerna för att det ska bli bäst. Har kanske inte de bästa bilderna men jag ska ta nya så fort jag kan...hade tänkt ha några hyllor på någon av väggarna oxå.

Någon som har några tips?

Petra

Petra, 2008-06-23

Man ska undvika att ha spjälsängen vid fönstret! Det drar
Vilken otroligt fin garderob, kan den inte stå som "fotstöd" efter spjälsängen om du ställer den i hörnet vid dörren. Då blir det ombonat runt sängen :-) Myspys

Anjo

Anjo, 2008-06-23

Jo det är ju det att det inte är så bra att ha sängen vid fönstret...jag vet inte i ett så litet rum kanske det ser konstigt ut med garderoben så..jag får nog prova det i alla fall...Ja tack jag blev helt kär i den när jag såg den på blocket....

hemlunda

hemlunda, 2008-06-23

Garderoben var ett riktigt fynd. När är det dags för bebben att se dagens ljus?

Anjo

Anjo, 2008-06-23

Ja visst var den? jag älskar den....på onsdag..är det sagt... men man vet ju aldrig...

hemlunda

hemlunda, 2008-06-24

ÅÅÅÅÅ 'r det sååå snart :) :) Hehehe...första? kommer den lille/lilla bo i rummet direkt eller är det vagga i sovrummet först? *tänker tillbaka ¨på mina kottar som börjar bli stora nu*

Anjo

Anjo, 2008-06-24

Ja men så vet man ju inte hur långe man får gå över heller...nä det är andra....nä bebisen kommer att ligga i vårt rum i en korg säng som jag hade när jag var liten. Ska kanske lägga in en liten bild på den sen.

filippa

filippa, 2008-06-24

Jag tycker att den kan stå brevid dörren som på bild 4. Kanske satsa på en härlig tapet eller en tygram i något härligt färglatt tyd i kombination med allt det vita. Lycka till med födseln!

janethepain

janethepain, 2008-06-24

Jag hade ställt sängen vid dörren. Bebisar skall inte sova nära fönster. Om det är en bebis som skall bo där hade jag satsat på förvarng på låg nivå. Om du förstår vad jag menar.. Dem växer snabbare än vad man tror. Små barn vill kunna nå sina egna saker SJÄLV! det känns säkert långt borta nu när det bara är en liten klump;) Men det säger bara shoff! Sen knatar den om kring o styr världen..

Anjo

Anjo, 2008-06-24

Jo det där med sängen vid fönstret vet jag men vi ska försöka lösa det på nåt annat sätt...får se var sängen får plats...jo de växer ju som ogräs...de rackarna....dottern fick ju sitt rum iordning nyss, där satte vi hyllor så hon når sina saker...tanken är väl att vi ska ändra lite senare i bebisens rum...det är så litet så vi får ändra vartefter han/hon växer och behöver....men vi har några låga möbelgrejor som vi ska se om vi får plats med sen oxå....tycker det är svårare när rummet är så litet...

Petra

Petra, 2008-06-24

Måste ju bara kommentera gardinerna :-) Dom är HUR fina som helst!!!

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

• 1
  • 2
Nästa

Sida:

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2023

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons