Ja jag börjar faktist känna samma sak. Jag gillar ju massa fina accesoarer i vardagsrummet. Men ni har helt rätt, de blir FÖR mycket:) Tack för din kommentar.
Jag hade också tagit bestå, det finns ju andra luckor att ha på också om du vill ha något annorlunda. Men förstår vad du menar med att du vill kunna ha några blickfång framme, jag är likadan. Men om du har en lika lång hylla ovanför, antingen en öppen hylla eller en lackhylla(om det nu går att fästa så tungt på dina väggar, hade aldrig gått här) eller liknande isf hade du fått lite både ock. Det finns ju väggskåp i bestå också.
Jo jag har tänkt på något sånt med. Eftersom bestå är väldigt mycket olika som man kan bygga ihop lite som man vill så kan man säkert fixa något coolt:)
madelaine, 2008-06-14
jag röstar för bestå helt klart...men det är en smaksak :)
Petran, 2008-06-14
jag har bestå- superbra! men jag gillar inte att se massa saker i hyllor, ser bara stökigt ut i mina ögon...kolla gärna mina bilder!
Lis1, 2008-06-14
Jo, jag såg det:) Har tittat runt för inspiration hela dagen och bland annat sett din fina lägenhet:)
Lis1, 2008-06-14
Ja jag börjar falla mer och mer för bestå. Fast då blir man kanske en i mängden:)
hemlunda, 2008-06-14
Bestå är vad jag röstar för.
Lis1, 2008-06-14
Tack för din kommentar:)
Ellan, 2008-06-14
Helt klart bestå. Du kommer att tycka att expedithyllan blir jätterörig efter ett tag. Det blir för mycket saker på en och samma plats.
Lis1, 2008-06-14
Ja jag börjar faktist känna samma sak. Jag gillar ju massa fina accesoarer i vardagsrummet. Men ni har helt rätt, de blir FÖR mycket:) Tack för din kommentar.
ihemmetslugnavra, 2008-06-14
Jag hade också tagit bestå, det finns ju andra luckor att ha på också om du vill ha något annorlunda. Men förstår vad du menar med att du vill kunna ha några blickfång framme, jag är likadan. Men om du har en lika lång hylla ovanför, antingen en öppen hylla eller en lackhylla(om det nu går att fästa så tungt på dina väggar, hade aldrig gått här) eller liknande isf hade du fått lite både ock. Det finns ju väggskåp i bestå också.
Lis1, 2008-06-14
Jo jag har tänkt på något sånt med. Eftersom bestå är väldigt mycket olika som man kan bygga ihop lite som man vill så kan man säkert fixa något coolt:)