Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Inredningshjälp_önskas

Visa original-inlägg

Sida 2 av 2:

Petra

Petra, 2008-04-06

Inga konkreta tips men jag tycker en cremevit färg till ditt sovrum och en ljusljusgul färg till dotterns rum.

Erika

Erika, 2008-04-06

Hej hej!!! Vilket hem!!!!:-) Såååå charmigt... Jag är kanske lite tråkig nu men jag tycker att ni borde ställa sängen under vägghyllan (och måla hyllplanet vitt) Jag hade också flyttat bort byrån och spegeln där det stora bordet står...Häng spegeln om du vill lite högre upp...Jag tycker att det hade varit sååååå vackert att tapetsera hela sovrummet med en medaljongtapet i vitt/grått/silver. Ni har otroligt fina fönster göm inte dem!!!Är så avundsjuk!!!! Hade du kunnat tänka dig och bara ha dett par tunna skira vita gardiner och hänga dem lite längre ut? Det hade jag tyckt varit superfint!

I lillans rum hade jag kört på rejält med guld och rosa!!!! Jag hade tagit bort det gröna....
Väggarna hade jag målat i ljusrosa, taket och en bit ner på väggen hade jag målat i guld(!)Inte i en rät linje utan mer vågig kanske "prinsesskron-inspirerat" Det är inget fel på flickans gardiner men jag hade bytt ut dem så att det hade blivit mer enhetligt medsänghimeln.Hur stort är tjejens rum? Kan du lägga ut fler bilder, så att man kan se från fler vinklar? Jag hade gjort mer uppdelat i hennes rum...en sova och avkopplingshörna och en lekhörna. Jag hade gärna sett att sängen stod ut från väggen, där nallen och tavlorna är. Och så hade jag ställt fåtöljen där dockskåpet är.
Tänkte på taket igen....en dröm jag har till min dotter är att sätta upp ledbelysning/dioder i taket och sen hänga upp ett tyg, gärna guld! Så blir det en stjärnhimmel a lá tusen och en natt..... Man bara drömmer sig bort!!!!!!!!!!!!! hahahahhah det är så roligt med små töser!!!!

Erika

Erika, 2008-04-06

PS. Kom på en sak.....det hade varit väldigt vackert med en jättestor guldspegel på lillans rum med någon fin belysning runt om...kanske på väggen mellan fönsterna eller bakom ryggen på dig när du fotar fåtöljen....hade gärnat velat se från fler vinklar....ha det gott!!!

bettan

bettan, 2008-04-07

Hej igen!
Kanske skulle väggen där hyllan sitter vara fin bara med några tavlor på om du väljer att ställa sängen framför fönstret. Det kanske blir trångt annars och det gör inget med lite luft runt en så framträdande möbel - den kommer mer till sin rätt då!
Jag tycker du ska ha så lite möbler som möjligt i sovrummet så de du har passar ju redan bra in i stilen.

evelina_eli_3

evelina_eli_3, 2008-04-14

Hej, ni ska så klart ha i mjuka färger som vitt och grått. Man kan även ha någon mjuk röd tapet som smälter in men inte skär med era möbler. Man behöver inte ha den röda tapeten på alla väggar.

evelina_eli_3

evelina_eli_3, 2008-04-14

http://roomservice.blogg.se/1194193725_medaljongtapet_i_vard.html den tapeten tycker jag är mjuk och passar in på era möbler i vuxen sovrummet.

Boidor

Boidor, 2012-05-13

Åhhhhh var har du köpt sängramen :) love it . Letar förbrilt efter fina sängramar.....något tips vill ha liknade som denna. fann en sida en gång med amrikanska drag kraftiga "sätta ljus" på? Men hittar inte dit igen.

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

Föreg.
  • 1
  • 2

Sida:

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Produced by Rooms Media AB

Copyright © StyleRoom 2007–2025

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons