ska flytta till en lägenhet som för tillfället har "wc-gröna" väggar i vardagsrummet (bild 1 och 2) behöver hjälp med färgval av dem så att de passar ihop med min soffa, soffbord och tv-bänk. bordet och tv-bänken är i träslaget lönn och soffan är grå(bild3)
(http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/Soffor/Monza/Monza-3-sits-med-divan/?p=1)
har svårt att bestämma mig för om jag ska ha vit färg på väggarna eller ljusgrå eller kanske mörkare grå.. behöver hjälp fort
Mitt.icke.perfekta.hem, 2008-03-19
Hej :) varför inte köra vitt på tre väggar och en fondvägg på den fjärde?
Gillar du inte det så tycker jag att du kan köra på vitt, de finns många sett att förnya vita väggar! Men tex tyg, väggdekorationer, tavlor osv!!
Lycka till :)
Petra, 2008-03-19
Jag brukar aldrig tycka att vitt är bästa alternativet, men det gör jag i detta fall!
Bruten åt det varma hållet...det finns ju hundratals vita nyanser oxå ;-) Lycka till, hoppas på efterbilder!!
marjutt, 2008-03-20
tre ljusgrå väggar å en 4e lite mörkare?? då behöver du inte välja... ta den mörkare där soffan ska stå...
exclusive_, 2008-03-21
Tycker du ska gå nån snygg grå nyans och en snygg fonvägg,finns ju en hel del att välja mellan också:)
Tove, 2008-08-30
hm har ni flyttat från de vackra stora fönstren? :(,,