Jag håller med att de färgerna är jättefräscha. Däremot är min son helt inne på svart och gult så jag har lyckats förhandla fram grått och vitt med gula detaljer så det får bli åt det hållet.
Barn kan vara bestämda :) Nåja det låter snyggt. Hur går renoveringen? Om du ( sonen) vill så är grått och silver snyggt till svart och gult. Ikea har flera snygga möbler i den stilen.
Gå in på ikeas hemsida och ta ungdomsrum. Där finns många fräcka saker.ODDA en bra förvaringsmöbel som är i svart/vitt kan man har bra grejer i och samtidigt ha som ett litet bord. Tex. till soffa? Plus att den är på hjul så den är lätt att flytta. finns på ikeas sida. Sen hade jag kört med vita och svarta möbler med silver inslag. Grått är jätte snyggt och vill han ha det så, men annars är det jätte snyggt med vita väggar med blandat av kulörerna svart silver vitt och lime till att inreda med. Kolla på http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/rooms/youth/ Det tolfte rummet där är ett tips på vad jag menar.
Sida 2 av 2:
Aggie, 2008-03-22
Jag har skrivit ned nr. Tusen tack. Ska ta tag i vårt projekt inom kort.
Aggie, 2008-03-22
Ja, det är verkligen läcker. Jag har också sett den. Jobbar på att få med sonen för att kolla :-9.
Aggie, 2008-03-22
Det är en riktigt snygg fondvägg, men jag fick inte godkänt av sonen. Tack ändå!
Aggie, 2008-03-22
Jag håller med att de färgerna är jättefräscha. Däremot är min son helt inne på svart och gult så jag har lyckats förhandla fram grått och vitt med gula detaljer så det får bli åt det hållet.
hemlunda, 2008-03-22
Barn kan vara bestämda :) Nåja det låter snyggt. Hur går renoveringen? Om du ( sonen) vill så är grått och silver snyggt till svart och gult. Ikea har flera snygga möbler i den stilen.
hannais, 2008-03-23
Gå in på ikeas hemsida och ta ungdomsrum. Där finns många fräcka saker.ODDA en bra förvaringsmöbel som är i svart/vitt kan man har bra grejer i och samtidigt ha som ett litet bord. Tex. till soffa? Plus att den är på hjul så den är lätt att flytta. finns på ikeas sida. Sen hade jag kört med vita och svarta möbler med silver inslag. Grått är jätte snyggt och vill han ha det så, men annars är det jätte snyggt med vita väggar med blandat av kulörerna svart silver vitt och lime till att inreda med. Kolla på http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/rooms/youth/
Det tolfte rummet där är ett tips på vad jag menar.
Lycka till!