Jag vart så sugen förut när jag julpyntade och kunde inte låta bli att ställa fram även julgranen. Nu efteråt känner jag väll att det var lite väl tidigt..känns som jag är ända personen som gjort de, eller finns det fler? Har nästan ångest och vill ta ner den haha! Vill inte bli dumförklarad av grannar som ser in och anda som kommer hit :P
När tar ni fram julgranen? :)
Linska, 2012-12-01
Själv tar jag in och klär granen dagen före julafton (familjetradition som hängt kvar)
Vill du ha gran nu så ska du såklart ha det! Det är ditt hem och där får du göra precis som du vill!!!
kamega, 2012-12-08
Hej,
Jag tar in min gran den 24 november :)
Klär den och sen fortsätter jag piffa i den
lite då och då och hoppas den är klar på
Julafton ;) Lite crazy tycker många :)
Provar bifoga en bild från förra helgen,
har köpt mer som ska hängas upp i
helgen :)
sparris, 2012-12-12
Jag är också av "granen tas in och kläs på kvällen 23/12"-skolan men aldrig att jag skulle lägga mig i när andra pyntar sin! :)
cacka, 2012-12-15
vanligtvis hugger vi gran den 1 dec. I år blir det inte förrän idag! känns jättekonstigt! Jag älskar att gå o lukta, o pynta, o lägga klappar under granen under december månad. Sen åker den ut den 26!
så det finns fler som du :) God jul på er alla!
MrsBecca, 2012-12-16
Här pyntades granen den 22:a november! Jag älskar julen & vill ha den så länge som möjligt, mannen tycker dock att jag är lite knäpp när jag börjar tjata om julsakerna i början av november! ;)