Otroligt förtjusande karamellställ från DIXI. Dixi miniatyr. En detalj som lyfter hela ditt kök!
Fick tag på detta på en auktion i Jämtland. Väldigt svåra att få tag på, speciellt kompletta och hela som denna!
Hela stället är i perfekt skick, ser såklart gammalt ut med lite ytrost osv. men det är ju charmen. Finns en 3 cm spricka inne i glaset längst bak på en av burkarna men den är av rent kosmetisk karaktär. I övrigt helt oskadad.
Kontakta mig helst via mail med frågor men det går självfallet bra att ringa. Karamellstället finns just nu i Östersund. Kan skickas, med reservation för skador. Jag åker från Östersund till Oslo på söndag (12.aug) finns möjlighet att möta upp mig efter vägen.
Pris: Högsta bud. Men startpriset är 4000;-
Cristin83, 2012-08-26
Hej, har du stället kvar? Är det din bild på stället eller har du i så fall möjlighet att maila över några? Har nämligen sett en exakt likadan bild på en annan annons så därför vet jag inte vems som är vems.
Mvh Cristin
Malin Henriksson, 2017-03-03
Hej! Jag vill gärna köpa ett Dixi Karamellställ i miniatyr, vet du någon som säljer? 🌸 Mvh Malin Karlskoga
Ulrica Svensson, 2018-02-07
Jag är intresserad av ett karamellställ. Om det är någon som vill sälja så hör av er till mig. Med vänlig hälsning, Ulrica mobil 0720060586