Vad har hänt med den här sidan? Har ni släppt den helt eller? Någon frågar om eran inredningskurs den 29 april men har inte fått svar. Sidan rensas inte från spam eller reklaminlägg. Designen på sidan känns uråldrig. Inga roliga nyheter eller förändringar. Antar att ni får in en del pengar på reklamen och nöjer er med det. Eller?
StyleRoom, 2012-05-24
Hej Sila,
Tack för ditt inlägg. Vad det gäller reklampengar är det inget vi blir rika på utan allt går in i StyleRoom igen. Vi driver siten fortfarande som ett privat projekt för att vi tycker det är kul, inte av ekonomiska skäl.
Eftersom trafiken ökar så kommer det in fler och fler album. Mycket smygreklam raderas men det slinker igenom oönskat material ändå och många gånger är det ni användare som upptäcker detta.
Du har helt rätt i att det kommer in för mycket smygreklam och vi kommer strama åt det ytterligare framöver. Ibland hinner vi helt enkelt inte gå genom alla album och viss "reklam" uppfattas inte som reklam vid första anblicken. Men där ska vi skärpa oss.
Designkursen fick för dåligt gensvar så den ligger på is tyvärr vilket är trist:/
Designen på siten håller på att göras om vilket kommer innebära att StyleRoom kommer få ett helt nytt och spännande utseende. Det projektet hoppas vi kunna genomföra under sommaren.
Vad det gäller förändringar så släppte vi nyligen "Spara till StyleRoom" där du kan, med hjälp av en insticksmodul i din webläsare, spara inredningsbilder från vilka siter du vill till din Klippbok.
Jag hoppas att jag svarade på dina frågor och tack för ditt inlägg.
Ha en trevlig kväll,
Johan / StyleRoom
Kackholm, 2012-05-25
Vad synd jag missade denna inredningskurs. Ändå är jag här inne nästan varje dag. Kanske ni ska ha en "Nyhetsruta" med en mer iögonfallande placering på sidan? Jag hoppas att ni tar upp inredningskursen igen.
Er "Spara till Styleroom" fick jag ju ordning på sedan. Tack Johan för all hjälp där! :) En rolig funktion!
Smygreklam är inte lätt att stoppa. Jag tycker ändå er sida är bra och då är jag ändå inte blind för hur reklam funkar. Kanske just därför?
Ska bli spännande att se er vidareutveckling av sidan.
Själv har jag haft stor nytta av mina album här..till just marknadsföring av vad jag kan.
Hälsningar,
Elisabeth
StyleRoom, 2012-05-25
Hej Kackholm,
Tack för ditt inlägg. Har sett du använt "Spara till StyleRoom" vilket är jättekul.
Information kring siten osv försvinner lätt i mängden när siten är så grafisk i form av uppladdade bilder vilket gör att ögat oftast hamnar just på alla bilder.
I nästa version kommer information från oss bli tydligare, mer lättillgänglig och strukturerad.
Tack för din positiva feedback.
Trevlig helg,
Johan / StyleRoom
Kackholm, 2012-05-25
sant.. Bilder fångar ögat fortare än text. Man brukar säga i annonssammanhang att man har två sekunder på sig att fånga en läsares uppmärksamhet. Så då gäller det att ha rätt bild..rätt text..